کد خبر: 30798
تاریخ انتشار: سه شنبه, 11 مهر 1396 - 09:55

داخلی

»

اخبار کتاب

شركت ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی كتاب كنیا

منبع : لیزنا
رایزنی فرهنگی كشورمان در بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب كنیا، به ارائه کتاب‌هایی با موضوعات اسلامی، ایران‌شناسی، تاریخ، فرهنگ و هنر ایران پرداخت.
شركت ایران در نمایشگاه‌ بین‌المللی كتاب كنیا

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام اداره‌كل روابط عمومی و اطلاع‌رسانی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، مراسم افتتاحیه بیستمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب كنیا، با حضور فرجوند سفیر و محمود مجلسین رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و رییس انجمن ناشران کنیا در مرکز تجاری سریت سنتر نایروبی برگزار شد.

در این مراسم سفیر كشورمان در سخنانی به ارائه آمار و ارقامی جایگاه متمایز جمهوری اسلامی ایران را در انتشار کتاب، مطبوعات و داشتن کتابخانه‌های دولتی و خصوصی پرداخت.

وی افزود: رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران آمادگی دارد کتاب‌هاب تالیف شده توسط نویسندگان ایرانی كه امكان ترجمه دارد را با حمایت از ناشرین محلی به چاپ برساند.

 

در این نمایشگاه رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران با تزیین پوسترهایی از جاذبه‌های تاریخی و فرهنگی ایران، کتاب‌هایی با موضوعات اسلامی، ایران‌شناسی، تاریخ، فرهنگ و هنر ایران به زبان انگلیسی را در معرض علاقمندان قرار داد. همچنین تعداد زیادی از فیلم‌های سینمایی زیر نویس شده هنگام بازدید مراجعه‌كنندگان از غرفه ایران به آنان اهداء شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: