کد خبر: 31320
تاریخ انتشار: سه شنبه, 09 آبان 1396 - 12:13

داخلی

»

اخبار کتاب

بررسی «از گیم تا فیلم» با حضور شیوا مقانلو

منبع : لیزنا
 کتاب «از گیم تا فیلم؛نقش گیم در دگرگونی‌های شکلی سینمای امروز»  ترجمه شیوا مقانلو فردا(چهارشنبه 10 آبان ) در سرای اهل قلم بررسی می شود.
بررسی «از گیم تا فیلم» با حضور شیوا مقانلو

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی خانه کتاب، نشست نقد و بررسی کتاب «از گیم تا فیلم؛نقش گیم در دگرگونی‌های شکلی سینمای امروز» چهارشنبه (10 آبان) در سرای اهل قلم خانه کتاب برگزار می شود.

در این نشست شیوا مقانلو، مترجم اثر، مجيد شيخ انصاري، استاد دانشگاه هنر، تهیه کننده و کارگردان و متین ایزدی، دبیر ششمین جشنواره بازی‌های رایانه‌ای تهران حضور یافته و به نقد و بررسی کتاب خواهند پرداخت.

کتابد«از گیم تا فیلم؛نقش گیم در دگرگونی‌های شکلی سینمای امروز» تعامل بین سینما و گیم را از ابعاد مختلفی برسی می کند: هم از نظر ساختار و فرم و تاثیرات شکلی این دو بر هم،  هم از نظر  تغییر مضمونی و خلق شکلهای جدید روایتی و داستانی (چه تاثیرات سینما و  ادبیات بر گیم، و چه برعکسش) و هم از نظر تغییراتی که در شکل اکران و شیوه‌های پخش فیلم در جهان امروز رخ داده و متاثر از گیم‌هاست و هم از نظر روانشناسی مخاطبان و تفاوت ها وتشابهات میان مخاطبان فیلم سینمائی و گیم.

 

علاقه‌مندان برای حضور  در این نشست می‌توانند ساعت 16 روز چهارشنبه، دهم آبان‌ماه به سرای اهل قلم  واقع در خیابان انقلاب، خیابان فلسطین جنوبی، کوچه خواجه نصیر، پلاک 2 مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: