کد خبر: 33280
تاریخ انتشار: شنبه, 28 بهمن 1396 - 10:15

داخلی

»

اخبار کتاب

جلیسه استعفا داد

منبع : لیزنا
مراسم تکریم مجید غلامی جلیسه، مدیرعامل خانه کتاب فردا صبح در محل این موسسه برگزار می شود.
جلیسه استعفا داد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، در پی استعفای مدیرعامل خانه کتاب  و‌ موافقت معاون امور فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مراسم تکریم مجید غلامی جلیسه و سرپرست موقت خانه کتاب صبح روز یکشنبه 8 صبح در خانه کتاب برگزار می شود.

مجید غلامی جلیسه از فروردین سال ۱۳۹۳ به عنوان معاون پژوهی فعالیت رسمی خود در خانه کتاب را آغاز کرد و از اسفند همان سال به سمت مدیرعاملی خانه کتاب انتخاب شد.

محسن جوادی؛ معاون امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در خصوص استعفای وی اظهار کرد: آقای جلیسه قصد داشت در پایان دولت یازدهم از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی جدا شود اما با توجه به تغییر و تحولات ترجیح داد تا پایان برگزاری کتاب سال جمهوری اسلامی ایران ما را همراهی کند و متاسفانه بیشتر از این نتوانستیم  همراهی ایشان را در معاونت فرهنگی داشته باشیم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: