کد خبر: 33826
تاریخ انتشار: سه شنبه, 14 فروردين 1397 - 13:36

داخلی

»

اخبار کتاب

فروش بیش از ۴۸۰ هزار نسخه کتاب در عیدانه کتاب  / تخفیف 30 درصدی  خرید کتاب در 2 روز پایانی طرح

منبع : لیزنا
کتابفروشی های عضو طرح عیدانه کتاب تاکنون توانستند بیش از ۴۸۰ هزار نسخه کتاب به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۶۹۴ میلیون و ۵۰ هزار تومان به فروش برسانند.
فروش بیش از ۴۸۰ هزار نسخه کتاب در عیدانه کتاب  / تخفیف 30 درصدی  خرید کتاب در 2 روز پایانی طرح

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه خانه کتاب، کتابفروشی های عضو طرح عیدانه کتاب به مناسبت ولادت حضرت علی(ع) و روز جمهوری اسلامی ایران  امروز و فردا  (چهاردهم و پانزدهم) فروردین ماه کتاب های خود را با تخفیف ۳۰ درصدی عرضه می کنند.

در اين طرح، استان هاي تهران، خراسان رضوي، اصفهان و قم بيشترين مشاركت را به لحاظ تعداد كتابفروشي ها از آن خود كرده اند و استان هاي فارس، كردستان وآذربايجان شرقي در جایگاه های بعدی قرار گرفته اند.

در اين طرح،‌ پرفروش‌ترين استان‌ها بر اساس كتاب به ترتيب خراسان رضوي،  تهران، اصفهان، گيلان،  فارس، قم، مازندران، خوزستان، آذربايجان شرقي و کرمانشاه هستند.

همچنین تاکنون استان های اصفهان، تهران، خراسان رضوی، گیلان،قم، فارس، آذربایجان شرقی، مازندران، خوزستان و کردستان پرفروش ترین استان ها بر اساس مبلغ فروش شناخته شدند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: