کد خبر: 33846
تاریخ انتشار: شنبه, 18 فروردين 1397 - 10:53

داخلی

»

اخبار کتاب

شهر کتاب رساله‌ای در رنج بشر را بررسی می کند

منبع : لیزنا
نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین به نقد و بررسی کتاب «رنجنامه، رساله‌ای در رنج بشر» اختصاص دارد.
شهر کتاب رساله‌ای در رنج بشر را بررسی می کند

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه فرهنگی شهر کتاب، نشست هفتگی شهرکتاب در روز سه‌شنبه ۲۱ فروردین ساعت ۱۶:۳۰ به نقد و بررسی کتاب «رنجنامه، رساله‌ای در رنج بشر» اختصاص دارد که با حضور مالک حسینی، دکتر غلامرضا خاکی، ارسطو میرانی و مهدی سالاری‌نسب برگزار می شود.

چرا انسان در رنج آفریده شده است؟ چرا زمانی فرا نمی‌رسد که رنجی نباشد؟ رنج واقعی‌ترین امر یا ملموس‌ترین واقعیت هستی‌ست و موجب تمامی کنش‌ها و واکنش‌های جسمانی و روحانی آدمی. رنج اصلی‌ترین مساله زندگی بشر است، زخمی کهنه اما همیشه تازه. واقعیتی که بیش از هر چیز دیگر چهره‌ی واقعی عالم را نشان می‌دهد. کسی که رنج می‌برد نمی‌تواند هستی را هیچ بینگارد آن‌کس که هستی را هیچ بینگارد از رنج هستی رسته گرچه اسیر نیستی شده است. به‌تازگی کتاب «رنجنامه، رساله‌ای در رنج بشر » نوشته‌ی دکتر مهدی سالاری‌نسب به همت انتشارات نیلوفر منتشر شده است. نویسنده در این کتاب به این پرسش پاسخ می‌دهد که آیا ممکن است در یک رنجنامه بشارتی نیز نهفته باشد؟

این نشست در مرکز فرهنگی شهرکتاب واقع در خیابان شهید بهشتی، خیابان شهید احمد قصیر (بخارست)، نبش کوچه سوم برگزار می‌شود و ورود برای علاقه‌مندان آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: