کد خبر: 33914
تاریخ انتشار: سه شنبه, 21 فروردين 1397 - 13:24

داخلی

»

اخبار کتاب

قدیانی دوباره بچه ها را به سرزمین اشباح می برد

منبع : لیزنا
جلد یک، چهار، پنج و شش قصه‌های سرزمین اشباح با عناوین سیرک عجایب، آزمون‌های مرگ، کوهستان شبح و  شاهزاده اشباح اثر دارن شان و ترجمه فرزانه کریمی تجدید چاپ شد.
قدیانی دوباره بچه ها را به سرزمین اشباح می برد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلامروابط عمومی انتشارات قدیانی، رمان دوازده جلدی قصه‌های سرزمین اشباح، ماجرای پسرک معمولی است که در شرایطی بسیار بحرانی مجبور می‌شود زندگی خود را به دست شبحی خون آشام بسپارد. او ماجراهای باورنکردنی و وحشتناکی را از سر می‌گذراند.... اما بعد از همه‌ی این ماجراها در‌می‌باید که تنها دو راه پیش رو دارد : بمیرد و اجازه بدهد که ارباب شبح‌واره‌ها همه جهان را نابود کند یا اینکه زنده بماند و خود به ارباب سایه‌ها، ویران کننده‌ی جهان تبدیل شود او می‌خواهد خود را نجات دهد و از دنیای پر از سیاهی و خون بیرون بیاید آیا می‌تواند؟ ...

         انتشارات قدیانی،رمان سیرک عجایب( در نوبت چاپ چهاردهم) ، کوهستان  شبح ( در نوبت چاپ یازدهم)، آزمون‌های مرگ ( در نوبت چاپ یازدهم) و  شاهزاده اشباح ( در نوبت چاپ یازدهم) اثر دارن شان را با ترجمه فرزانه کریمی ، تیراژ1هزار و 100 نسخه و قیمت 17هزار و 500 تومان تجدید چاپ نمود و روانه‌ بازار کتاب کرد.

 براي تهيه‌ اين كتاب‌ها علاوه بر مراجعه به كتاب فروشي‌هاي معتبر سراسر كشور، مي‌توانيد براي خريد اينترنتي آن به نشاني الكترونيكي نشر قدياني نيز مراجعه كنيد. علاوه بر اين با مطالعه اخبار درج شده در سايت اين مؤسسه فرهنگي از تازه‌هاي نشر آن نيز با خبر خواهيد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: