کد خبر: 35516
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 تیر 1397 - 09:15

داخلی

»

اخبار کتاب

همایش مولانا در قرقیزستان برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
همایش مولانا جلال الدین بلخی رومی، 11 مهرماه سال جاری در قرقیزستان برگزار می‌شود.
همایش مولانا در قرقیزستان برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، علی حکیم‌پور، رایزن فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در قرقیزستان با صباح‌الدین بالجی، رییس دانشگاه ترکی ـ قرقیزی بیشکک دیدار و گفت‌وگو کرد.

دراین دیدار که نوری شیمشکلر، رایزن فرهنگی جمهوری ترکیه نیز حضور داشت، حکیم‌پور در سخنانی با اشاره به مشترکات دو کشور ایران و ترکیه، بر لزوم بهره‌گیری از این مشترکات تأکید کرد.

رایزن فرهنگی کشورمان در قرقیزستان پیشنهاد برگزاری همایش مشترک علمی و بین‌المللی مولانا جلال الدین بلخی رومی را در 11 مهرماه سال جاری داد.

صباح‌الدین بالجی ضمن ارایه گزارشی از ظرفیت بالای علمی این دانشگاه، آمادگی خود را در زمینه  برگزاری همایش مشترک علمی و بین‌المللی مولانا جلال الدین بلخی رومی اعلام کرد.

بنابر اعلام این خبر، این همایش به همت رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران و با همکاری انجمن دوستی ایران و قرقیزستان برگزار می‌شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: