کد خبر: 36106
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 13:40

داخلی

»

اخبار کتاب

نشست راه‌اندازی کانون استادان زبان فارسی در جهان برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
همزمان با حضور استادان زبان فارسی خارجی در نخستین دوره بلند مدت تربیت مدرس بنیاد سعدی، روز پنج شنبه، 11 مرداد ماه نشست راه اندازی کانون استادان و مدرسان زبان فارسی در محل این بنیاد برگزار خواهد شد.
نشست راه‌اندازی کانون استادان زبان فارسی در جهان برگزار می‌شود

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی بنیاد سعدی، این نشست با حضور استادان زبان فارسی از 12 کشور جهان روز پنج شنبه ساعت 16 در محل بنیاد سعدی برگزار می شود.

کانون استادان، مدرسان و دانش آموختگان زبان فارسی بنیاد سعدی با هدف شناسایی نیروهای فعال در حوزه آموزش زبان فارسی در جهان و ایجاد بستر مناسب برای همکاری مستقیم مراکز و انجمن های مرتبط با این حوزه تأسیس میشود و ساماندهی، هدف‌گذاری و برنامه‌ریزی کانون های مختلف زبان فارسی را در جهان عهده‌دار خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ایجاد هماهنگی در تمامی حوزه های مرتبط با آموزش زبان فارسی در جهان از طریق فعال سازی کانون­های استادان، مدرسان و دانش آموختگان زبان فارسی هدف اصلی این کانون است و بدین ترتیب بنیاد سعدی، به عنوان کانون مرکزی کانون‌های استادان، مدرسان و دانش آموختگان زبان فارسی در سراسر جهان عمل خواهد کرد.

گفتنی است، هشتاد و پنجمین دوره دانش افزایی بنیاد سعدی به دوره تربیت مدرس اختصاص یافته است که طی آن 60 استاد زبان فارسی از 12 کشور جهان با جدیدترین روش های تدریس زبان فارسی آشنا می شوند. تا کنون در این دوره نشست های بررسی وضعیت زبان فارسی در مناطق مختلف کشور از زبان با حضور این استادان برگزار شده است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: