کد خبر: 28397
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 ارديبهشت 1396 - 15:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

اخبار کتابخانه ملی

حضور فعال کتابخانه ملی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  

منبع : لیزنا
این سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران امسال نيز همانند سنوات گذشته با حضوري پررنگ و متنوع در سی امین نمايشگاه بين المللي كتاب تهران حاضر مي شود.
حضور فعال کتابخانه ملی در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران  

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومي سازمان اسناد و كتابخانه ملي ايران، انتشارات سازمان مذکور امسال در نمايشگاه سی ام دارای 75 عنوان کتاب چاپ سال 1395 و 1396 است که عمده مباحث آنها در زمینه علوم آرشیوی و اسناد و همچنین علم اطلاعات و دانش شناسی است. به همراه بخش انتشارات، بخش هایی نظیر فیپا با هدف برقراری ارتباط مستقیم با ناشران و همچنین بخش نسخ خطی برای ترغیب بازدیدکنندگان به اهدا و یا واگذاری آثار خطی خود که در شرایط نامساعد نگهداری می کنند به کتابخانه ملی نیز حضور می یابند. برگزاري كارگاه ها و نشست هاي تخصصي در بخش سراي اهل قلم از جمله فعالیت های دیگر سازمان اسناد و کتابخانه ملی در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران است.

شایان ذکر است امسال نیز به رسم سال های گذشته غرفه کتابخانه ملی ارائه دهنده آثار تالیف شده توسط رئیس جمهوری اسلامی آقای دکتر حسن روحانی هست. اجرای مرمت اسناد با حضور متخصص مرمت سازمان اسناد و کتابخانه ملی از دیگر جذابیت های غرفه این سازمان در نمایشگاه امسال است.

اضافه می شود، غرفه سازمان اسناد و كتابخانه ملي جمهوري اسلامي ايران در سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در سالن ملل مجموعه نمایشگاهی شهر آفتاب واقع در ابتدای آزادراه تهران- قم قرار دارد.

سی امین دوره نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با شعار «یک کتاب بیشتر بخوانیم» از سیزدهم تا بیست و سوم اردیبهشت سال جاری طی ساعات 10 تا 20 پذیرای بازدیدکنندگان و علاقه مندان مطالعه و کتاب است. همچنین مهمان ویژه امسال در نمایشگاه مذکور کشور ایتالیا است.

سی امین دوره نمايشگاه بين المللي كتاب تهران سه شنبه 12 ارديبهشت 1396 با حضور مقامات اجرایی و فرهنگی کشور افتتاح می شود و روز چهارشنبه 13 اردیبهشت 1396رسما برای بازدیدکنندگان گشايش مي يابد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: