کد خبر: 24656
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 10 تیر 1395 - 11:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

نمایشگاهی از منابع مرتبط با موضوع «قلم» در کتابخانه حسینیه ارشاد

منبع : لیزنا
 نمایشگاهی از منابع موجود با موضوع «قلم» از روز دوشنبه 14/4/95 تا روز دوشنبه 21/4/95 در ذکتابخانه عمومی حسینیه ارشاد ، برپا می شود.
نمایشگاهی از منابع مرتبط با موضوع «قلم» در کتابخانه حسینیه ارشاد

 

به گزارش لیزنا، کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور بزرگداشت روز قلم ، نمایشگاهی از منابع موجود با این موضوع را از روز دوشنبه 14/4/95 تا روز دوشنبه 21/4/95 در ساعات کار خود، برپا می کند.

 

قلم، زبان عقل و معرفت و احساس انسان و بیان کننده اندیشه و شخصیت اوست. روز چهاردهم تیر ماه به پیشنهاد انجمن قلم ایران و تصویب شورای فرهنگ عمومی، به عنوان روز قلم در تقویم رسمی جمهوری اسلامی ایران ثبت شده است.

البته توجه به قلم در سرزمین ما پیشینه ای دیرینه دارد. سده ها پیش در ایران باستان، تیرگان (سیزدهم تیرماه) یکی از مهم ترین جشن ها با آیین های مخصوص از جمله پاسداشت قلم بوده است.


کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به منظور بزرگداشت این روز، نمایشگاهی از منابع موجود با این موضوع را از روز دوشنبه 14/4/95 تا روز دوشنبه 21/4/95 در ساعات کار خود، برپا می کند و به منظور قدردانی از افراد اهل قلم، به نویسندگانی که در این هفته به کتابخانه مراجعه نمایند کارت عضویت هدیه داده می شود.


بازدید از نمایشگاه برای عموم آزاد است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: