کد خبر: 24947
تاریخ انتشار: دوشنبه, 18 مرداد 1395 - 21:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از خیرین کتابخانه ساز شیراز تقدیر شد

منبع : لیزنا
مراسم تجلیل از خیرین کتابخانه ساز و کتابخانه یار شیراز روز یکشنبه 17 مردادماه به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهرداری شیراز باحضور مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس برگزار شد.
از خیرین کتابخانه ساز شیراز تقدیر شد

 به گزارش لیزنا، مراسم تجلیل از خیرین شیراز روز یکشنبه 17 مردادماه به همت مجمع خیرین شهرساز و فرهنگ ساز شهرداری شیراز برگزار شد. در این مراسم که با حضور آیت الله دستغیب تولیت آستان احمدی و محمدی (شاهچراغ (ع))، علیرضا پاک فطرت شهردار محترم شیراز، دکتر سعیده ابراهیمی مدیر کل کتابخانه های عمومی استان فارس و تنی چند از مسئولین و خیرین در حوزه های مختلف انجام شد. از خیرین شهرستان شیراز قدردانی به عمل آمد.


در ابتدای این مراسم تولیت معظم آستان احمدی و محمدی (ع) با قدردانی از زحمات خیرین آنها را سرمایه شهر خواند و از فعالیت آن ها در شیراز ابراز رضایت کرد. آیت الله سیدعلی اصغر دستغیب با تأکید ضرورت تشکیل چنین جلسه‌هایی، تصریح کرد: لازم است خیرین در حوزه های مختلف با یکدیگر همکاری و همسویی داشته باشند زیرا در این صورت تأثیر امور خداپسندانه آن‌ها چندین برابر خواهد بود.

  

در ادامه علیرضا پاک فطرت، شهردار شیراز با اعلام آمادگی برای همکاری در تمامی حوزه ها با خیرین محترم، اظهار کرد: شهرداری شیراز کار را برای فعالیت خیرین سهل کرده است. این نهاد با در اختیار گذاشتن امکانات شهری از قبیل زمین و دیگر فضاهأ با آغوش باز از خیرین استقبال می کند.


در پایان این مراسم از خیران همه حوزه ها از جمله خیرین کتابخانه ساز و کتابخانه یار همچون عبدالعلی شمس مدیرعامل انجمن خیرین کتابخانه ساز و کتابخانه یار به عنوان نماینده خیرین شهرستان شیراز و پروفسور عزت اله رئیسی اردکانی، علی نویدگویی، هاشم کرونی، مهندس عبدالحمید هنری، شهرام یزدانی، احمد فرقانی، احمد شه دوست شیرازی، غلامرضا افسری و خانم آذرتاج دوایی و همچنین خیرین تجلیل به عمل آمد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: