کد خبر: 25127
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 شهریور 1395 - 13:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تولیدات کارگاه قصه‌گویی دیجیتال نقد می‌شوند

منبع : لیزنا
نشست نمایش و نقد و بررسی آثار تولید شده در کارگاه قصه‌گویی دیجیتال در روز دوشنبه 15 شهریور 1395  در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.
تولیدات کارگاه قصه‌گویی دیجیتال  نقد می‌شوند

 به گزارش لیزنا، در این نشست، آثار تولید شده در کارگاه قصه‌گویی دیجیتال با نام «سکه‌های کهن، صداهای تازه» که با همکاری «گروه قصه‌گویی دیجیتال شهرزاد» در هشتمین جشنواره ماه هشتم در بر اساس گنجینه سکه‌های تاریخی کتابخانه و موزه ملی ملک اجرا شد، به نمایش درآمده و با حضور صاحبان اثر و کارشناسان فرهنگی و موزه‌ای، نقد و بررسی می‌شوند.

 

آثاری که در این نشست به نمایش درمی‌آیند، در واقع کلیپ‌هایی‌اند که بر اساس روایت‌ها و قصه‌های سکه‌های تاریخی گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک در کارگاه قصه‌گویی دیجیتال تولید شده‌اند. حاضران در کارگاه، با دریافتی که از سکه مورد نظر خویش داشته‌اند، با فناوری نوین، داستانی و روایتی آفریده‌اند.

نشست نمایش و نقد و بررسی آثار تولید شده در کارگاه قصه‌گویی دیجیتال  روز دوشنبه 15 شهریور 1395  ساعت 15 در کتابخانه و موزه ملی ملک برگزار می‌شود.

علاقه‌مندان به حضور در این نشست می‌توانند در روز دوشنبه 15 شهریور 1395  از ساعت 15 به کتابخانه و موزه ملی ملک به نشانی «تهران، میدان امام خمینی، سردر میدان مشق، محوطه باغ ملی» مراجعه کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: