کد خبر: 25131
تاریخ انتشار: یکشنبه, 14 شهریور 1395 - 17:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دیدار مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمان با کتابداران جدید

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمان در دیدار کتابداران جدید الورود رسالت کتابدار را مشاوره و راهنمایی در جهت ارتقا كتابخواني و مطالعه مفید برای افزایش بصیرت جامعه و ارتقا سطح دانایی و توانایی افراد و مراجعان به کتابخانه‌ها دانست.
دیدار مدیرکل کتابخانه‌های استان کرمان با کتابداران جدید

 به گزارش لیزنا، محمدجوادحسین زاده مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان درجلسه توجیهی نیروهای جدیدالاستخدام اظهار داشت: استخدام این تعداد نیرو به منظور رفع کمبود نیروی انسانی در کتابخانه های عمومی استان صورت گرفته است.

 

وی افزود:کتابخانه‌های عمومی در صورت برخورداری از کتاب‌های مناسب و کتابداران متخصص و توجه به نیازهای مراجعان، می‌توانند عامل موثری در تشویق اقشار مختلف مردم به مطالعه مفید شوند.

حسین زاده بیان کرد: اگر کتابداران کتابخانه‌ها از نظر علم کتابداری و اخلاق انسانی، رشد کاملی داشته باشند، بدون تردید، چون معلمان و استادان جامعه، معماران نسل‌های آینده بشر خواهند بود.

 

وی تلاش برای تثبیت جایگاه و شأن کتاب در سبد کالای فرهنگی خانوارها را نخستین گام در رونق‌بخشی به این حوزه مقدس دانست.

 مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کرمان گفت:کتابداران باید بیاموزند که چگونه با مردم ارتباط برقرار کنند و جهت تحکیم و تداوم این ارتباط بکوشند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: