کد خبر: 26655
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 15 دی 1395 - 13:30

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح کتابخانه عمومی در شهرستان شوشتر خوزستان

منبع : لیزنا
یک باب کتابخانه عمومی در شهرک اندیشه شهرستان شوشتر استان خوزستان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
افتتاح کتابخانه عمومی در شهرستان شوشتر خوزستان

به گزارش اداره کل کتابخانه‌های عمومی خوزستان: حجت الاسلام والمسلمین سپهر در آیین افتتاح این کتابخانه اظهار کرد: کتابخانه عمومی آیات با مشارکت خیرین شهرک اندیشه با مساحت 300متر مربع و با زیربنای 280 متر مربع با اعتباری بالغ 4 میلیارد و140 میلیون ریال از سوی اداره کل کتابخانه های استان ساخت تجهیز و بهسازی شده است.

از سوی بنیاد علمی و آموزشی قلم چی مبلغ 400 میلیون ریال جهت تکمیل پروژه به اداره کل کتابخانه های خوزستان اهدا گردید.

مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان خوزستان گفت: کتابخانه عمومی  آیات با 2000 جلد کتاب دارای بخش‌های مختلف کودک، نشریات، مخزن، مرجع مجزا، سالن مطالعات خواهران، برادران و همچنین مجهز به اینترنت است.

حجت الاسلام سپهر افزود: امید است با اجرای  برنامه‌های فرهنگی متنوع از قبیل نشست های کتاب‌خوان، نشست‌های رونمایی و نقد وبررسی کتاب، برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای خانواده‌ها و برگزاری برنامه‌های ویژه بخش‌های کودک و نوجوان، این کتابخانه عمومی به هدف غایی خود که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی، پیشرفت در زمینه‌های علمی و آموزشی، بالا رفتن سطح فرهنگ عمومی و بالا رفتن میزان ساعات مطالعه است برسد.

 به گفته او با افتتاح این کتابخانه تعداد کتابخانه های عمومی استان به 217 باب و کتابخانه های عمومی شوشتر به 10 باب رسید.گفتنی است در این آیین الله شفیعی نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام بلک مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان، حجت الاسلام سلیمانی امام جمعه شوشتر، فرماندار و سایر مسئولان شهرستان حضور داشتند. 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: