کد خبر: 26759
تاریخ انتشار: شنبه, 25 دی 1395 - 09:26

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اجرای طرح «پنج شنبه‌ها با کتاب» در خوشاب خراسان رضوی

منبع : لیزنا
توسط اداره کتابخانه‌های عمومی خوشاب و با همکاری آموزش و پروش طرح «پنج‌شنبه‌ها با کتاب» اجرا می‌شود.
اجرای طرح «پنج شنبه‌ها با کتاب» در خوشاب خراسان رضوی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب، اولین برنامه با عنوان «پنج‌شنبه‌ها با کتاب» با شرکت دانش‌آموزان، مادران، معلمان و کتابداران در کتابخانه عمومی شهدای سلطان‌آباد توسط اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان خوشاب و همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان برگزار شد.

 ریس اداره کتابخانه‌های عمومی و مسئول کتابخانه عمومی شهدای سلطان آباد در خصوص اجرای طرح «پنج‌شنبه‌ها با کتاب» گفت: به منظور لذت چشیدن طعم مطالعه و علاقمند نمودن بچه‌ها به کتاب این طرح با همکاری آموزش و پروش قرار است  در کتابخانه‌ها برگزار شود.

قدرت‌الله کشوری افزود: در این طرح برنامه‌های جذابی در نظر گرفته شده است و کلاس قصه‌گویی، نمایشگاه کتاب کودک، نشست کتاب‌خوان ، بازدید از بخش کودک و نقاشی  برای دانش‌آموزان  اجرا خواهد شد.

مسول کتابخانه عمومی شهدای سلطان آباد گفت اولین برنامه از طرح «پنج‌شنبه‌ها با کتاب» اجرا شد که در این برنامه کتاب «آموس بیمار می شود» برای دانش‌آموزان قصه‌ خوانی شد و دانش‌آموزان سپس در نشست کتاب‌خوان مدرسه‌ای شرکت کردند و به معرفی کتاب‌های خود پرداختند.

 به گفته کشوری از دیگر برنامه‌های این طرح، نمایشگاه کتاب کودک و بازدید از بخش‌های مختلف کتابخانه، آشنایی با کتاب‌های مرجع و عضویت در کتابخانه بود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: