کد خبر: 27108
تاریخ انتشار: دوشنبه, 11 بهمن 1395 - 09:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آئین تودیع و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار همدان برگزار شد

منبع : لیزنا
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان برگزار شد.
آئین تودیع و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار همدان برگزار شد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، آئین تودیع و معارفه رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار با حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، کارشناسان ستادی اداره‌کل و کتابداران این شهرستان در کتابخانه عمومی شهید باهنر بهار برگزار شد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان در این جلسه ضمن گرامیداشت فرارسیدن ایام دهه مبارک فجر و بزرگداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، بیان داشت: فعالیت ما در جایگاه و پست‌های مختلف، فرصتی برای خدمت‌رسانی به جامعه و بهره‌گیری از توانایی‌ها و استعدادهای خود در راستای پیشرفت کشور است.

عاطفه زارعی با تقدیر از زحمات رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی بهار، عنوان کرد: کارنامه کاری این شهرستان مثبت و موفق بوده و امیدواریم در دوره کاری جدید با بهره‌گیری از تجربیات گذشته و همدلی و همیاری مجموعه اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، شاهد توفیقات روزافزون کتابخانه‌های عمومی در این منطقه باشیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان همدان، وجود تعامل و هم‌افزایی بین کتابخانه‌های عمومی و دستگاه‌های مختلف شهرستان را موجب شتاب در توسعه فرهنگی و ارتقای سرانه مطالعه در شهرستان دانست و افزود: باید همه اعضای مجموعه به صورت منسجم و با انگیزه مضاعف تلاش کنیم تا جامعه‌ای پویا و مترقی داشته باشیم.

زارعی با اشاره به اینکه، شهرستان بهار از جمله شهرستان‌های موفق در حوزه کتاب و کتاب‌خوانی بوده و باید این موفقیت‌ها ادامه داشته باشد، گفت: یکی از عوامل مهم در کسب موفقیت، بهره‌گیری از دانش و تجربه است به همین جهت باید به صورت مستمر در به روز رسانی آموخته‌های خود جهت خلق توفیقات بیش از پیش، تلاش کرد.

در ادامه، مهدی خوشخوان؛ رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار به ارائه گزارشی از عملکرد دوره کاری خود پرداخت و بیان داشت: افزایش تعداد کتابخانه‌های عمومی از 8 به 11 باب، افزایش تعداد عضویت از 2 هزار و 800 به 4 هزار و 300 نفر، تعداد کتاب‌های کتابخانه‌های عمومی از 60 هزار به بیش از 88 هزار جلد، کسب چندین رتبه برتر کتابخانه‌ای در سطح استان و کشور و غیره از جمله توفیقات اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان است که با مشارکت و تلاش کتابداران دلسوز و توانمند شهرستان و حمایت‌های بی‌شائبه مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان، صورت گرفته است.

در پایان، معصومه فزونی؛ رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان بهار، ضمن تقدیر و تجلیل از زحمات رئیس سابق اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان، عنوان کرد: امیدوارم با حمایت اداره‌کل و همیاری کتابداران شهرستان، بتوانم خدمات شایسته در راستای تعالی فرهنگ کتاب و کتابخوانی را ارائه نمایم.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: