کد خبر: 27259
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 11:13

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

رونمایی از کتاب «قنات بهریار دلیجان» در کتابخانه علامه دلیجانی استان مرکزی

منبع : لیزنا
آیین رونمایی از کتاب «قنات بهریار دلیجان» نوشته سعید اصغری از نویسندگان بومی شهرستان دلیجان در کتابخانه علامه دلیجانی برگزار شد.
رونمایی از کتاب «قنات بهریار دلیجان» در کتابخانه علامه دلیجانی استان مرکزی

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلم روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان مرکزی، آیین رونمایی از کتاب «قنات بهریار دلیجان» نوشته سعید اصغری از نویسندگان بومی شهرستان دلیجان با حضور حجت الاسلام سید صادق حسینی اشکوری مسئول مجمع ذخایر اسلامی، معاون فرماندار دلیجان، اعضای شورای اسلامی دلیجان، ریاست اداره آموزش و پرورش شهرستان، ریاست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی دلیجان ،شهردار نراق و جمعی از مسئولین در کتابخانه عمومی علامه سید عبدالهادی حسینی دلیجانی برگزار شد.

در این مراسم حجت الاسلام حسینی اشکوری محقق، پژوهشگر، نسخه شناس و مسئول مجمع ذخایر اسلامی در خصوص اهمیت تالیف و چاپ کتاب نکاتی را بیان کرد و گفت: در صورت تامین سیستم های مورد نیاز، بانکی اطلاعاتی شامل 5 هزار  نسخه دیجیتال از منابع مجمع ذخایر اسلامی در اختیار اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان دلیجان قرار خواهد گرفت.

در ادامه نیز سعید اصغری نویسنده کتاب در خصوص قنات بهریار و روند تالیف کتاب مطالبی را ارائه داد.

از نکات قابل توجه این نشست فرهنگی می‌توان به خرید پنجاه جلد از این اثر توسط صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی استان مرکزی و پنجاه جلد دیگر توسط جلالی از فعالان فرهنگی شهرستان دلیجان اشاره نمود.

در پایان مراسم نیز مقرر شد توسط اداره کتابخانه های عمومی شهرستان دلیجان لیستی از کتاب‌های مورد نیاز و موجود در انتشارات ذخایر اسلامی تهیه شود و توسط مجمع ذخایر اسلامی به کتابخانه‌های عمومی شهرستان دلیجان اهدا شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: