کد خبر: 27270
تاریخ انتشار: یکشنبه, 17 بهمن 1395 - 15:05

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

90 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
افتتاح کتابخانه عمومی شهید علیمردان ایزدی، 9 نمایشگاه کتاب و برگزاری بیش از 90 برنامه در کتابخانه‌های عمومی در ایام دهه فجر در استان کرمانشاه اجرایی می‌شود.
90 برنامه فرهنگی در کتابخانه‌های استان کرمانشاه برگزار می‌شود

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان از افتتاح کتابخانه عمومی شهید علیمردان ایزدی در روستای شهید ایزدی کرمانشاه در دهه مبارک فجر خبر داد.

معصومه حسنی خونسار در ادامه با اشاره به حضور پررنگ کتابخانه‌های عمومی در نمایشگاه کتاب استان در سال جاری و افتتاح 9 نمایشگاه کتاب در شهرستان‌های تابعه در طول دهه فجر ، اظهار داشت: در این نمایشگاه‌ها، با همت و تلاش کتابداران، ضمن برقراری میز مشاوره کتاب، برنامه‌های قصه گویی برای کودکان در ایام نمایشگاه در کتابخانه‌های عمومی استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان در بخش دیگر از سخنان خود از برگزاری بیش از 90 برنامه فرهنگی در سراسر استان بمناسبت دهه مبارک فجر و پیروزی انقلاب اسلامی خبر داد و تصریح کرد: برنامه های متنوعی از قبیل نشست‌های نقد و بررسی کتاب، نشست کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه ای، جلسات قصه‌گویی و جمع‌خوانی در مدارس و کتابخانه‌ها، برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و نقاشی در این ایام برگزار می‌شود.

وی ضمن تأکید بر توجه کتابخانه‌های عمومی نسبت به برطرف کردن نیازهای مخاطبان بویژه نسل جوان، انجام خدمات فرهنگی و برنامه‌های یاد شده را در راستای ترویج گفتمان کتاب‌خوانی عنوان کرد و ابراز امیدواری نمود با اجرای برنامه‌های آتی و پیگیری برنامه‌های دوره‌ای قبلی، گام‌های مؤثری در جذب مخاطبان و تأمین نیازهای آنان برداشته شود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گفت: بمناسبت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی ایران و همزمان با آغاز دهه مبارک فجر در روزهای 12 و 13 بهمن ماه عضویت در تمامی کتابخانه های عمومی استان رایگان میباشد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: