کد خبر: 27670
تاریخ انتشار: یکشنبه, 08 اسفند 1395 - 11:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در مرحله اول داوری انجام شد

راهیابی ۲۰۸ اثر به مرحله نهایی داوری جشنواره کارتون کتاب

منبع : لیزنا
با انجام مرحله نخست داوری از سوی هیأت انتخاب آثار سومین دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب از میان ۲۱۳۰ اثر رسیده، ۲۰۸ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافت.
راهیابی ۲۰۸ اثر به مرحله نهایی داوری جشنواره کارتون کتاب

به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، دوسالانه بین‌المللی کارتون کتاب با استقبال شرکت‌کنندگان داخلی و خارجی به سومین دوره برگزاری خود رسید. طی این دوره ۲۱۳۰ اثر از سوی ۷۸۳ هنرمند از ۷۴ کشور جهان به دبیرخانه جشنواره ارسال شد. ۷ کشور برتر از لحاظ شمار آثار و شرکت‌کنندگان پس از ایران به ترتیب کشورهای ترکیه، اندونزی، برزیل، هند، صربستان و اوکراین بوده‌اند.

با انجام مرحله نخست داوری از سوی هیأت انتخاب آثار، از میان ۲۱۳۰ اثر رسیده ۲۰۸ اثر به مرحله داوری نهایی راه یافتند و به‌زودی آثار برگزیده به دبیرخانه جشنواره معرفی خواهند شد.

گفتنی است مراسم اختتامیه سومین دوسالانه کارتون کتاب هفدهم اسفندماه با حضور سفرا و نمایندگان فرهنگی کشورهای شرکت‌کننده و نیز هنرمندان و داوران بین‌المللی برگزار خواهد شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: