کد خبر: 27778
تاریخ انتشار: شنبه, 14 اسفند 1395 - 16:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در سومین هفته اسفندماه اعلام شد

کتابخانه‌های عمومی با 1300 برنامه میزبان علاقه‌مندان به کتاب

منبع : لیزنا
بخشی از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی کشور در دومین هفته اسفندماه با برنامه های متنوع فرهنگی از سوی روابط عمومی نهاد کتابخانه‌ها برای استفاده اعضاء و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی اعلام شد.
کتابخانه‌های عمومی با 1300 برنامه میزبان علاقه‌مندان به کتاب

به گزارش لیزنا براساس اعلام روابط عمومی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، کتابخانه‌های عمومی در سراسر کشور در سومین هفته اسفندماه با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و علاقه‌مندان کتاب و کتابخوانی هستند.

کتابخانه‌های عمومی کشور در این هفته با برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی همچون: نشست‌های حافظ‌، مثنوی معنوی و شاهنامه‌خوانی؛ کلاس‌های آموزش روخوانی، تجوید و تفسیر قرآن مجید؛ کارگاه‌های آموزشی نقاشی، داستان‌نویسی، خلاصه‌نویسی، قصه‌گویی، اُریگامی، کاردستی و تهیه روزنامه‌دیواری؛ نشست‌های کتاب‌خوان کتابخانه‌ای و مدرسه‌ای، شب شعر، کانون ادبی؛ برپایی نمایشگاه‌های موضوعی کتاب در کتابخانه‌ها و بازدید کودکان مهدهای کودک و دانش‌آموزان مدارس شهرهای مختلف از کتابخانه‌ها و آشنایی با با فعالیت‌ها و بخش‌های مختلف آن و ده‌ها برنامه دیگر پذیرای اعضای کتابخانه‌ها و تمامی علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی هستند.

معرفی عناوین ارائه شده در طرح کتاب‌خوان ماه اسفند نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در قالب نشست‌های کتاب‌خوان، جلسات معرفی کتاب و نشست‌های جمع‌خوانی از دیگر برنامه‌های سومین هفته اسفندماه در کتابخانه‌های عمومی سراسر کشور هستند.

برای مشاهده فهرست برنامه های فرهنگی کتابخانه های استان مورد نظرتان به این سایت مراجعه نمایید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: