کد خبر: 28088
تاریخ انتشار: دوشنبه, 21 فروردين 1396 - 22:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

هدیه کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به مناسبت روز ارتش

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به مناسبت فرارسیدن روز ارتش به کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران هدیه می دهد.
هدیه  کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد به مناسبت روز ارتش

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، به مناسبت فرارسیدن و گرامیداشت این روز برای قدردانی از کارکنان نیروی زمینی ارتش همزمان با ۲۹ فروردین‌ماه، عضویت رایگان سه ماهه به آن ها اهدا می کند.

 ۲۹ فروردین ماه، مصادف با روز ارتش جمهوری اسلامی ایران و بزرگداشت حماسه آفرینی‌های دلاور مردان نیروی زمینی ارتش است. امام خمینی (ره) با صدور پیامی تاریخی در تاریخ ۲۹ فروردین سال ۵۸ خطاب به ملت، سنگ بنای روز ارتش را گذاشتند.

دربخشی از پیام امام خمینی(ره) آمده بود: «روز چهارشنبه ۲۹ فروردین روز ارتش اعلام می‏شود. ارتش محترم در این روز در شهرستان‌های بزرگ با ساز و برگ به رژه بپردازند و پشتیبانی خود را از جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران و حضور خود را برای فداکاری در راه استقلال و حفظ مرزهای کشور اعلام نمایند.»

همچنین علاقه مندان ، می توانند با مراجعه به کتابخانه عمومی حسینیه ارشاد، واقع در خیابان دکتر علی شریعتی، نرسیده به میرداماد، شماره 1057 کارت عضویت خود در این کتابخانه را دریافت کنند.

علی اصغر کریمی
|
Iran
|
1396/01/22 - 11:09
0
0
با سلام مجدد.کاش این خدمت برای بقیه ی نیروهای ارتش ( دریایی و هوایی ) نیز در نظر گرفته می شد.
علی اصغر کریمی
|
Iran
|
1396/01/22 - 11:05
0
0
به نام خدا
با سلام و تبریک میلاد مسعود امام علی علیه السلام.با توجه به مقاله ی استاد ارجمند جناب آقای دکتر فتاحی در ارتباط با پویاسازی حرفه،این کار مدیران ارجمند کتابخانه ی حسینیه ی ارشاد که به نیازهای اقشار مختلف توجه می کنند حائز اهمیت است.نیازسنجی مخاطب و بعد از آن تهیه ی آن می تواند موجب ایجاد حس مثبت در مخاطب و به تبع آن در ارائه دهندگان خدمات باشد.بنده به عنوان دبیر آموزش و پرورش پیشنهاد می کنم این رویکرد نسبت به مدارس و معلمین و دانش آموزان با دارا بودن جمعیتی بیش از 14 میلیون نفر نیز در کتابخانه های دیگر ایجاد شود.البته برای این که مشکلات اداری از سر راه مرتفع گردد بهتر است یک تفاهم نامه ای بین نهاد عمومی کتابخانه ها و ادارات آموزش و پرورش منعقد و بر اساس آن این تعامل انجام شود.داستان مردی که با تبر هیزم می شکست را حتما خوانده اید.ایشان در روزهای اول کار مقدار زیادی هیزم را خرد کرد.اما در ادامه هر چه جلوتر می آمد از میزان بهره وری کارش کم می شد.بعد متوجه شد که تبرش حدت و تیزی اولیه را از دست داده است.به روز شدن ابزارهای کار از جمله عوامل پویایی می باشد.
با سپاس/کریمی
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: