کد خبر: 28345
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 ارديبهشت 1396 - 09:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی

کتاب «قصه‌های موش کوچولو» رونمایی می شود

منبع : لیزنا
کتاب «قصه های موش کوچولو» دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی از مراکز فرهنگی هنری منطقه یک رونمایی خواهد شد.
کتاب «قصه‌های موش کوچولو» رونمایی می شود

 به گزارش لیزنا، براساس اعلام روابط عمومی کتابخانه دکتر عظیمی،کتاب «قصه های موش کوچولو» به نویسندگی لاله جعفری با حضور مصطفی رحماندوست و نویسنده کتاب رونمایی می شود.

لاله جعفری داستان نویس، مترجم و كارگردان در سال ۱۳۴۵در اصفهان متولد شد. وی دارای مدرك كارشناسی هنرهای دراماتیك از دانشگاه تهران است. از جمله فعالیت او نوشتن فیلم نامه سریال‌های تلویزیونی كودك و نوجوان، مسئول جلسات قصه نویسندگان در سروش كودكان ۱۳۸۴، مسئول جلسات قصه نویسندگان در انجمن نویسندگان ۱۳۸۶ و مسئول جلسات قصه نویسندگان در كانون پرورش كودكان و نوجوانان ۱۳۸۷ بوده است. وی اكثر آثار خود را برای مخاطبان كودك و نوجوان نوشته است.

این مراسم دوشنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ساعت ساعت ۱۰ تا ۱۲ در خانه فرهنگ و کتابخانه دکتر عظیمی واقع در تجریش، میدان قدس، خیابان مهنا یک برگزار می شود.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: