کد خبر: 28718
تاریخ انتشار: یکشنبه, 07 خرداد 1396 - 12:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری 250 برنامه مرتبط با جشنواره کتابخوانی رضوی در مشهد

منبع : لیزنا
رییس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد از برگزاری بیش از 250 برنامه مرتبط با جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی شهرستان مشهد خبر داد.
برگزاری 250 برنامه مرتبط با جشنواره کتابخوانی رضوی در مشهد

به گزارش لیزنا، بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کتابخانه های عمومی شهرستان مشهد، بیش از 250 برنامه مرتبط با جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه های عمومی نهادی و مشارکتی شهرستان مشهد برگزار شد.

رییس اداره کتابخانه های عمومی مشهد با اعلام این خبر افزود: جمع خوانی کتب جشنواره رضوی، اختصاص میز ویژه به این جشنواره در تمامی کتابخانه ها، اختصاص یک دستگاه رایانه مخصوص ثبت نام اینترنتی از داوطلبین شرکت در جشنواره در تمامی کتابخانه ها، برگزاری مسابقه نقاشی از کتاب ده قصه از امام رضا علیه السلام از جمله این برنامه ها بوده است.

مریم رام ادامه داد: حضور کتابخانه سیار نور امید در روستاهای زلزله زده بخش رضویه و برگزاری مسابقه نقاشی جشنواره، تعامل با ادارات و سازمان های مختلف از جمله آموزش و پرورش، شهرداری، فرهنگ و ارشاد اسلامی و... از جمله این اقدامات می باشد.

 

رام ضمن تشکر از تمامی همکاران کتابخانه های عمومی مشهد به جهت پیگیری جدی برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی، از عموم مردم برای شرکت پرشور در این جشنواره دعوت کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: