کد خبر: 29146
تاریخ انتشار: شنبه, 17 تیر 1396 - 14:16

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

مشارکت سازمان تامین اجتماعی استان سمنان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

منبع : لیزنا
به گفته مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان در برگزاری باشکوه جشنواره کتابخوانی رضوی، سازمان تامین اجتماعی استان مشارکت می کند.
مشارکت سازمان تامین اجتماعی استان سمنان در برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره‌کل کتابخانه‌های سمنان، نورعلی غلامحسین نیا سماکوش، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی در نشست مشترک با رئیس سازمان تامین اجتماعی استان گفت: ترویج فرهنگ رضوی و خدمت به ساحت مقدس امام رضا (علیه السلام) را وظیفه خود دانسته و افتخاری برای مردم این استان است.

سماکوش، به برگزاری جشنواره بین المللی کتابخوانی رضوی در این استان اشاره و اظهار داشت: در راستای برگزاری مطلوب جشنواره استفاده از ظرفیت دستگاه های اجرایی در دستور کار قرار گرفت.

مدیرکل کتابخانه های عمومی سمنان بخش بسیاری از حضور مردمی در جشنواره کتابخوانی رضوی را مدیون فعالیت بیش از اندازه کتابداران این استان و همکاری خالصانه دستگاه های اجرایی دانست.

محمد اخلاقی، رئیس سازمان تامین اجتماعی استان سمنان نیز در این نشست بر همکاری و مشارکت همکاران این دستگاه بر ترویج فرهنگ رضوی و شناخت فضائل آن بزرگوار تاکید کرد و گفت : استفاده از ظرفیت اطلاع‌رسانی دستگاه‌ها و حمایت‌های معنوی و مادی آنها و همچنین جلب مشارکت عمومی از مهم‌ترین موضوع‌ها در برگزاری با شکوه‌تر هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در سمنان است.

اخلاقی هم چنین در حمایت از برگزاری هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی قول مساعدت و همکاری داد.

 

 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: