کد خبر: 29636
تاریخ انتشار: شنبه, 14 مرداد 1396 - 12:10

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان برگزار می‌شود

منبع : لیزنا
مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، 18مرداد و با حضور مسئولین کشوری، استانی و برگزیدگان جشنواره هفتم کتابخوانی رضوی در اصفهان برگزار می شود.
آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در اصفهان برگزار می‌شود
به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اصفهان، محسن منتظرالقائم اظهار داشت: آیین اختتامیه هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی از سری برنامه‌های پانزدهمین جشنواره بین‌المللی امام رضا(ع)، از ساعت 9 صبح روز چهارشنبه 18 مرداد در سالن همایش‌های موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد.
وی افزود: در این مراسم که با مشارکت اداره کل کتابخانههای عمومی استان اصفهان و موسسه تحقیقات و نشر معارف اهل بیت (ع) برگزار خواهد شد، جمعی از مسئولین نهاد کتابخانه های عمومی کشور، مسئولین استانی، فعالان فرهنگی، علاقه‌مندان به کتاب و کتابخوانی، کتابداران کتابخانه های عمومی استان و نیز برگزیدگان هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی حضور خواهند داشت.
منتظرالقائم ادامه داد: در این مراسم ضمن تقدیر از برگزیدگان استانی هفتمین جشنواره کتابخوانی رضوی، دستگاه ها و سازمان های مشارکت کننده ، کتابداران فعال و اعضای کمیته برگزاری این جشنواره تقدیر خواهند شد.
وی با بیان اینکه مراسم تكريم از برگزيدگان بخش كتابخانه اي اين جشنواره در 175 كتابخانه نهادي برگزار خواهد شد تصریح کرد: علاوه بر برگزاري اختتاميه ملي و نيز اختتاميه استاني در تمامي مراكز استانها ، در سطح كتابخانه هاي عمومي نيز از شركت كنندگان تقدير شود تا هم براي شركت كنندگان و هم براي كتابداران پرتلاش انگيزه مضاعفي ايجاد نمايد .
گفتنی است هفتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی به همت نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، با معرفی ۶ عنوان کتاب در بخش‌های کودک، نوجوان و بزرگسال برگزار شد و بیش از۲۲هزار نفر از مردم استان اصفهان در این جشنواره کتابخوانی شرکت کردند.
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: