کد خبر: 32369
تاریخ انتشار: شنبه, 09 دی 1396 - 14:47

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

از برگزیدگان مسابقه نقاشی سوگواری ماه محرم تقدیر شد

منبع : لیزنا
کتابخانه عمومی شهید حمید باکری میزبان برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی سوگواری ماه محرم شد.
از برگزیدگان مسابقه نقاشی سوگواری ماه محرم تقدیر شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی آذربایجان شرقی، کتابخانه عمومی شهید حمید باکری میزبان برگزاری برنامه‌های متنوع فرهنگی و تقدیر از برگزیدگان مسابقه نقاشی سوگواری ماه  محرم شد.

 شایان‌ذکر است، ایستگاه نقاشی با موضوع سوگواری ماه  محرم‌الحرام  در محل کتابخانه عمومی سردرود و با حضور ۲۰۰ نفر از هنرمندان و دانش آموزان مدارس این شهر برگزار شده بود که پس از طی مراحل ارزیابی و داوری آثار، از ۳۰ نفر از برگزیدگان مسابقه تقدیر شد.

 همچنین در این مراسم نمایشگاهی از آثار نقاشی شرکت‌کنندگان در ورودی کتابخانه و با هدف بیان نقش و عظمت واقعه عاشورا برپا شد. قصه‌گویی از کتاب «هدیه‌ای برای مامان‌بزرگ» نوشته هری یت زیفرت، معرفی کتاب «سردرود شهر سه‌هزارساله» با موضوع آداب‌ورسوم شب یلدا و اجرای تئاتر شنگول، منگول و حبه انگور از دیگر برنامه‌های اجراشده در این مراسم بود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: