کد خبر: 32465
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 14 دی 1396 - 21:06

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

دانشگاه فرهنگیان بندرعباس میزبان نشست کتاب‌خوان تخصصی روانشناسی

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان تخصصی ویژه اساتید و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان بندرعباس با حضور مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان، رئیس دانشگاه فرهنگیان، اسانید و دانشجویان برگزار شد.
دانشگاه فرهنگیان بندرعباس میزبان نشست کتاب‌خوان تخصصی روانشناسی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام پایگاه اطلاع رسانی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان، نشست تخصصی ویژه دانشجویان و دانشگاهیان  در سالن اجتماعات دانشگاه فرهنگیان برگزار و ۶ کتاب خوانده شده به اشتراک گذاشته شد.

در ابتدای این نشست، منوچهر ضیایی رئیس دانشگاه فرهنگیان ضمن خبر مقدم به حاضرین در نشست از برگزاری نشست‌های کتابخوان در این دانشگاه ابراتز خرسندی کرده و بیان کرد: از برگزاری هر گونه برنامه فرهنگی در این دانشگاه استقبال خواهیم کرد و خواستار برگزاری مستمر ماهانه این نشست در دانشگاه فرهنگیان شد.

در ابتدای این نشست دکتر سلیم حقیقی، کتاب «روانشناسی تربیتی» اثر «آنیتا وولفولک» را معرفی کرد. در ادامه کتاب «چگونه با کودکم رفتار کنم» اثر «دکتر گاربر»، ترجمه هومن حسینی نیک، شاهین خزعلی و احمد شریف تبریزی، انتشارات مروارید، توسط منیژه قاسمعلی؛ «زبان بدن»  تألیف «پیز آلن» ترجمه مریم شفقی، انتشارات ترانه، عظیمه اکبرپور؛ «متفاوت بیندیشید» نوشته جان مکسول، ترجمه ب بهادران، انتشارات پیکان، ‌توسط رعنا رفیعی؛ «الگوهای نوین تدریس» نوشته رضا معتقدی، انتشارات رشد اندیشه، توسط رضا معتقدی؛ رویکردهای تدریس، اثر لیلی بریم نژاد، انتشارات بشری، توسط سجاد سنگری معرفی شد.

این نشست با تشکر مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان هرمزگان از معرفی کنندگان کتاب و اهدای لوح تقدیر و هدایا به پایان رسید.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: