کد خبر: 32688
تاریخ انتشار: سه شنبه, 26 دی 1396 - 09:20

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

اعلام آمادگی شهرداری شهمیرزاد استان سمنان برای همکاری با کتابخانه‌های عمومی

منبع : لیزنا
شهرداری شهمیرزاد برای همکاری با کتابخانه‌های عمومی، اعلام آمادگی کرد.
اعلام آمادگی شهرداری شهمیرزاد استان سمنان برای همکاری با کتابخانه‌های عمومی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی سمنان، محمد صالح لقمانیان شهردار شهمیرزاد در نشستی با نورعلی غلامحسین‌نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان، ضمن اشاره به نقش توسعه کتاب و کتابخوانی در پیشرفت جامعه گفت: تلاش برای ترویج فرهنگ مطالعه، یک وظیفه همگانی است.

وی افزود: شهرداری شهمیرزاد برای همکاری در زمینه‌های فرهنگی مانند برگزاری دوره‌های آموزشی به‌صورت مشارکتی با اداره کل کتابخانه‌های عمومی، اعلام همکاری می‌کند.

لقمانیان ادامه داد: برگزاری برنامه‌های فرهنگی در محیط کتابخانه‌ها تأثیر قابل‌توجهی بر توسعه کتاب و کتابخوانی خواهد دارد.

شهردار شهمیرزاد تصریح کرد: نیم درصد کتابخانه‌های عمومی از درآمد شهرداری‌ها، حقی قانونی است و نقش بسزایی در ترویج فرهنگ مطالعه و تجهیز کتابخانه‌های عمومی دارد

در ادامه نورعلی غلامحسین‌نیا سماکوش مدیرکل کتابخانه‌های عمومی سمنان، گفت: درآمد حاصل از وصول نیم درصد شهرداری‌ها به تجهیز کتابخانه‌های عمومی هر شهر و برگزاری برنامه‌های فرهنگی اختصاص خواهد داشت.

سماکوش افزود: پیگیری برای تأمین فضای کتابخانه‌های جدید از برنامه‌های این اداره کل است.

 

وی با اشاره به نقش کتابخوانی در رسیدن به اوقات فراغتی مطلوب برای افراد، گفت: توجه به کتاب و کتابخوانی از راه های مهم توسعه فرهنگی جوامع امروز است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: