کد خبر: 33999
تاریخ انتشار: سه شنبه, 28 فروردين 1397 - 09:50

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری شب شعر با عنوان مبعث رسول مهربانی در لرستان

منبع : لیزنا
 به مناسبت فرا رسیدن مبعث حضرت رسول اکرم(ص)، اداره کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد شب شعری با عنوان «مبعث رسول مهربانی» برگزار کرد.
برگزاری شب شعر با عنوان مبعث رسول مهربانی در لرستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی لرستان، در این مراسم که با حضور جمعی از ادبا و شعرای نامی و پیشکسوت شهرستان بروجرد برگزار شد، داود پهلوان رئیس اداره کتابخانه های عمومی این شهرستان ضمن تبریک فرا رسیدن سال نو و مبعث حضرت رسول اکرم(ص) به حاضرین در جلسه، اظهار داشت: برآنیم تا در سال جدید در جلسات انجمن ادبی شهرستان، علاوه بر شعرخوانی، در زمینه برگزاری سایر فعالیت فرهنگی نظیر نقد کتاب، معرفی کتاب، رو نمایی کتاب و برگزاری نشست های کتاب خوانی نیز فعالیت های پر رنگ تری را داشته باشیم

همچنین در این مراسم علی حسین عزیزی مسئول انجمن ادبی کتابخانه های عمومی بروجرد به ایراد سخنانی در خصوص شخصیت و مقام معنوی والای پیامبر اکرم(ص) پرداخت و غزلی از سروده های خود را به ساحت مقدس آن حضرت تقدیم کرد.

در ادامه جلسه نیز هر یک از اساتید و شاعران حاضر در جلسه، اشعار و دل نوشته های خود را در وصف شخصیت و منزلت پیامبر مهر و رحمت حضرت محمد مصطفی(ص) قرائت کردند.

لازم به ذکر است که این دویست و هشتمین جلسه هفتگی انجمن ادبی کتابخانه های عمومی شهرستان بروجرد است که به مناسبت فرا رسیدن عید مبعث با عنوان شب شعر "مبعث رسول مهربانی(ص) " برگزار شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: