کد خبر: 34492
تاریخ انتشار: سه شنبه, 25 ارديبهشت 1397 - 09:39

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

آئین تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل برگزار شد

منبع : لیزنا
   آئین تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل در حوزه های مختلف اجتماعی، فرهنگی، علمی و فن آوری، کتاب و کتاب خوانی، ورزشی و خبری در حضور معاون ساماندهی امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در مجتمع فرهنگی و هنریی فدک اردبیل برگزار شد.
آئین تجلیل از جوانان برتر استان اردبیل برگزار شد

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان اردبیل، در مراسمی که با حضور استاندار اردبیل و معاون وزیر  ورزش و جوانان در مجموعه فرهنگی هنری فدک اردبیل برگزار شد از زرین خانی پور به عنوان کتاب خوان ترین جوان استان تجلیل شد.

 

این کتاب خوان جوان که عضو کتابخانه های عمومی شهرستان پارس آباد است در گفتگو با روابط عمومی کتابخانه های عمومی استان در مورد علت علاقه مندی به کتاب و کتابخانه گفت: دسترسی آسان به کتاب های مورد نیازم و بروز بودن کتاب ها از دلایل حضور مستمر در کتابخانه های عمومی شهید رجایی و شهید باهنر پارس آباد است.

 

وی در ادامه سخنان خود افزود؛ خوشرویی و برخورد محترمانه و راهنمایی های کتابداران مرا به عضویت در کتابخانه های عمومی تشویق کرد و چند سالی است که با کتاب و کتابخوانی مانوس هستم و وقت فراغتم را با مطالعه می گذرانم.

 

این کتاب خوان نمونه استان خاطر نشان کرد: با اینکه رشته تحصیلی ام علوم دینی است و فارغ التحصیل حوزه علمیه خواهران هستم ولی بیشتر مطالعات در زمینه های اجتماعی و روان شناسی است و سعی می کنم در هر زمینه اطلاعاتم را ارتقا دهم.

 

زرین خانی پور در ادامه سخنان خودگفت: ارتباط با محیط کتابخانه و مانوس شدن با کتاب آرامش و طراوتی خاص به زندگی ام بخشیده است. امیدوارم همه کتاب بخوانند. علت انتخاب من به عنوان جوان کتابخوان فعال، داشتن بیشترین امانت کتاب است.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: