کد خبر: 34630
تاریخ انتشار: سه شنبه, 01 خرداد 1397 - 09:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

«تحلیل و بررسی آرایه‌های تزیینی قرآن‌های دوره قاجار» در کتابخانه ملک

منبع : لیزنا
مجید فداییان، نقاش و نگارگر و حسین تنکابنی، پژوهش‌گر و مدرس هنرهای سنتی امروز (سه شنبه، 1 اردیبهشت) در نشستی تخصصی در کتابخانه و موزه ملی ملک، در موضوع تحلیل و بررسی آرایه‌های تزیینی قرآن‌های خطی دوره قاجار سخن می‌رانند.
«تحلیل و بررسی آرایه‌های تزیینی قرآن‌های دوره قاجار» در کتابخانه ملک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، نشست «تحلیل و بررسی آرایه‌های تزیینی قرآن‌های دوره قاجار» در روز سه‌شنبه یکم خرداد 1397 ساعت 14 با حضور و سخنرانی مجید فداییان، نقاش و نگارگر و حسین تنکابنی، پژوهش‌گر و مدرس هنرهای سنتی، به مناسبت آغاز ماه مبارک رمضان و هم‌زمان با برپایی نمایشگاه «گزیده هنر اسلامی- ایرانی: دوره قاجار» در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران برگزار می‌شود. این نمایشگاه، نماهایی جذاب از هنر اسلام و ایران را در دوره قاجار برپایه آثار گنجینه کتابخانه و موزه ملی ملک بازمی‌تاباند.

کتابخانه و موزه ملی ملک دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را به حضور در این نشست تخصصی در ساختمان این گنجینه در محوطه تاریخی باغ ملی تهران به نشانی «میدان امام خمینی (ره)، سردر باغ ملی، خیابان ملل متحد» فرامی‌خواند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: