کد خبر: 35271
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 06 تیر 1397 - 14:01

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتابخوان کودکان و نوجوانان سپیدانی در استان فارس

منبع : لیزنا
نشست جمع خوانی و کتابخوان رضوی به منظور معرفی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در کتابخانه عمومی گنجینه معرفت شهر اردکان برگزار شد.
برگزاری نشست کتابخوان کودکان و نوجوانان سپیدانی در استان فارس

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی فارس، مینا رئیسی مسئول کتابخانه عمومی گنجینه معرفت اردکان با تصریح اینکه هدف از برگزاری این نشست آشنایی اعضای کودک و نوجوان کتابخانه با جشنواره کتابخوانی رضوی است، گفت: با توجه به اینکه هشتمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی برگزار شده است، این نشست به منظور جذب مخاطب اعضای کودک و نوجوان و همچنین آشنایی اعضا با سیره اخلاقی و عظمت شخصیت امام رضا(ع) در زندگی فردی و اجتماعی برپا شد.

وی افزود: در این نشست کتاب های «مهمان خراسان» مجموعه شعر درباره امام رضا (ع) گردآوری شده توسط سعید بیابانکی و «مژده گل» داستان هایی از زندگی امام رضا(ع) نوشته محمود پور وهاب از بخش کودک جشنواره توسط سارا شریفی و زهرا رستگار جمع خوانی و ارائه شد.

رئیسی اضافه کرد: همچنین دو کتاب «کاش تورا می دیدم» فراز هایی از زندگی بانو معصومه(س) و حوادث تاریخی زمان ایشان و «مسافر هشتم» داستان زندگی امام رضا(ع) به روایت مژگان شیخی از بخش نوجوان هشتمین جشنواره رضوی نیز از دیگر کتاب های این نشست بود که ملیکا رشیدی و پردیس فرهادی آن ها را جمع خوانی و ارائه کردند.

گفتنی است کتابخانه های عمومی شهرستان سپیدان تا پایان زمان برگزاری جشنواره ملی کتابخوانی رضوی، برنامه های گوناگونی را با محوریت این رویداد برگزار خواهند کرد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: