کد خبر: 35356
تاریخ انتشار: یکشنبه, 10 تیر 1397 - 16:37

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

تقدیر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از یک آرایشگر مروج کتاب‌خوانی

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه‌های عمومی با حضور در آرایشگاهی در سنندج از آرایشگر مروج کتاب خوانی تقدیر کرد.
تقدیر مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کردستان از یک آرایشگر مروج کتاب‌خوانی

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کردستان، اسماعیل احمدی با همراهی داریوش راشد نسب از فعالان فرهنگی کردستان صبح امروز با حضور در آرایشگاهی در سنندج از آرایشگر آن که با دایرکردن قفسه ویژه کتابخوانی، مشتریان خود را به مطالعه دعوت می کند تقدیر کرد.

اسماعیل احمدی در این دیدار با تقدیر از این اقدام شایسته، تروج فرهنگ کتاب خوانی را در راستای ارتقای سطح آگاهی جامعه بسیار مهم برشمرد و گفت: این اقدام در این مکان می تواند الگویی برای سایر اصناف باشد تا از ظرفیت های موجود به منظور ترویج فرهنگ کتابخوانی استفاده کنند.

وی با اشاره به اینکه ترویج فرهنگ مطالعه زیربنای توسعه فرهنگی است، افزود: همگان می توانند با اقدامات مفید و سازنده به ارتقای سطح آگاهی و بصیرت و در نهایت سعادتمندی  در جامعه کمک کنند.

احمدی کتابخانه های عمومی به عنوان یکی از نهادهای متولی ترویج فرهنگ کتاب خوانی از اشخاص حقیقی و حقوقی که با اقدامات خود زمینه توجه بیشتر عمومی را به مطالعه فراهم سازند قدردانی و حمایت می کند.

این آرایشگر مروج کتاب خوانی نیز در این دیدار با بیان اینکه مطالعه و کتاب خوانی نیاز ضروری جامعه است، گفت: بر این اساس در هر جایگاهی و در صنفی که فعالیت داشته ام کتابخوانی را مدنظر قرار داده ام.

فردین مردوخی عنوان کرد: جامعه ای که به کتاب و مطالعه توجه داشته باشد جامعه ای پویا و زنده است که می تواند آینده ای با چشم اندازی روشن برای خودش بسازد و مسیر توسعه را به خوبی طی کند.

وی اضافه کرد: فرد باید نسبت به جامعه ای که در آن زندگی می کند احساس مسئولیت داشته به پیشرفت جامعه اش کمک کند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان در ادامه با اهدای لوح تقدیر و همچنین چند جلد کتاب از این اقدام شایسته تجلیل به عمل آورد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: