کد خبر: 35410
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 13 تیر 1397 - 09:40

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتابخوانی در کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان خوزستان

منبع : لیزنا
نشست کتابخوانی ویژه هشتمین دوره جشنواره رضوی در کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان برگزار شد.
برگزاری نشست کتابخوانی در کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، رفعت علوی کتابدار کتابخانه عمومی شهید مدرس هندیجان از برگزاری نشست کتابخوان با محوریت معرفی منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با مشارکت جمعی از هنرمندان و شاعران شهرستان خبر داد.

کتابدار کتابخانه عمومی شهید مدرس گفت: این نشست که با هدف اشاعه فرهنگ رضوی،آشنایی و معرفی کتاب های هشتمین جشنواره رضوی در کتابخانه فرصتی برای همدلی و انسجام بیشتر مردم در ترویج فرهنگ کتابخوانی بود.

 دراین نشست کتابدار کتابخانه به معرفی اجمالی جشنواره از تلاش کتابخانه عمومی شهید مدرس برای مردمی تر شدن هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی سخن گفت و افزود: یکی از رویداد های مهم کشور در حوزه کتاب و کتابخوانی است که نهاد کتابخانه های عمومی کشور متولی اجرای آن است و در سال گذشته بیشترین مشارکت مردمی را در بین استان ها به خود اختصاص داد.

کتاب های «ماه هشتم» نوشته مهدی غلامعلی توسط علی حسن غلامی به «سپیدی یک رویا» نوشته فاطمه سلیمانی ازدریانی توسط فاطمه خاوری «مهر ولایت در آسمان ایران» نوشته علی کریمی جهرمی توسط آراد جمشیدی «مسافر هشتم» نوشته مژگان شیخی توسط ناهید روهنده «مژده گل» نوشته محمود پور وهاب توسط فاطمه قنواتی نژاد معرفی شد. 

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: