کد خبر: 35517
تاریخ انتشار: سه شنبه, 19 تیر 1397 - 09:46

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست هم‌اندیشی برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خرمشهر

منبع : لیزنا
نشست هم اندیشی برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خرمشهر با حضور رئیس اداره و مسئولین کتابخانه های عمومی خرمشهر برگزار شد.
برگزاری نشست هم‌اندیشی برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خرمشهر

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره كل كتابخانه های عمومی استان خوزستان، رحیم محمدی پارسا رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر از برگزاری نشست هم اندیشی  مسئول و کتابدارن کتابخانه های عمومی خرمشهر برای برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

وی در خصوص برگزاری این دوره از جشنواره عنوان کرد: جشنواره رضوی فرصت خدمت گذاری بی منت به ساحت مقدس امام رئوف علی بن موسی الرضا (ع) است و یقیناً تلاش در این حرکت فرهنگی و معنوی بی اجر از سوی آن امام همام  نخواهد بودو برای این فرصت ارزشمند معنوی بایدکوشیدکه بهترین، سریع ترین راهکارها و تمهیدات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه تر هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خرمشهر را انجام شود.

رئیس اداره کتابخانه های عمومی خرمشهر اضافه کرد: کتابخانه های عمومی پایگاه های مردمی برای انتشار سبک زندگی علوی، به ویژه حضرت علی بن موسی الرضا (ع) است و ان شاء الله اقدامات خلاقانه ای در این خصوص انجام شود.

از جمله تصمیمات اتخاذ شده در این جلسه تعامل با فرمانداری، ادارات تابعه بمنظور شرکت حداکثری کارمندان و بهره گیری از امکانات تبلیغی سازمان ها، معرفی وب سایت الکترونیکی هشتمین جشنواره، ارتباط گیری با خانواده های اعضاء و مراجعین به کتابخانه و ضمن آن اجرای برنامه قصه گویی برای کودکان، مقدمات و زمینه برگزاری مسابقه نقاشی جشنواره رضوی را در کتابخانه های است که مورد تاکید همه کتابداران واقع شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: