کد خبر: 35606
تاریخ انتشار: شنبه, 23 تیر 1397 - 16:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری «کارگاه آشنایی با هنر تذهیب و حل‌کاری» در کتابخانه وموزه ملی ملک

منبع : لیزنا
کتابخانه و موزه ملی ملک، «کارگاه آشنایی با هنر تذهیب و حل‌کاری» را به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت برگزار می‌کند.
برگزاری «کارگاه آشنایی با هنر تذهیب و حل‌کاری» در کتابخانه وموزه ملی ملک

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی موسسه کتابخانه و موزه ملی ملک، موقوفه آستان قدس رضوی، «کارگاه آشنایی با هنر تذهیب و حل‌کاری» از مجموعه برنامه‌های دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه هشتم در بزرگ‌ترین موقوفه فرهنگی ایران به شمار می‌آید که زمینه آشنایی هنرجویان و دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را با گوشه‌هایی از هنر کتاب‌آرایی و طراحی سنتی فراهم می‌آورد. این کارگاه در دو نوبت در روزهای یک‌شنبه 24 تیر از ساعت 10 و چهارشنبه 3 مرداد از ساعت 15 با حضور دوستداران برگزار می‌شود. کتابخانه و موزه ملی ملک، دوستداران فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی را به حضور در این کارگاه آموزشی فرامی‌خواند. حضور در این کارگاه برای همگان بدون نام‌نویسی امکان‌پذیر است.

دهمین جشنواره فرهنگی- هنری ماه که به مناسبت فرارسیدن دهه کرامت از 24 تیر تا 3 مرداد در کتابخانه و موزه ملی ملک در این گنجینه بزرگ برگزار می‌شود، با برنامه‌های گوناگون فرهنگی و تخصصی در حوزه‌های کتاب‌داری و موزه‌داری و گستره فرهنگ و هنر اسلامی- ایرانی به ویژه در زمینه فرهنگ رضوی، هم‌زمان با برپایی آیین گرامی‌داشت میلاد امام رضا علیه‌السلام پایان خواهد یافت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: