کد خبر: 35955
تاریخ انتشار: جمعه, 05 مرداد 1397 - 13:11

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی بقیه‌الله(عج) روستای هیو در استان البرز

منبع : لیزنا
نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی بقیه‌الله (عج) روستای هیو از توابع ساوجبلاغ با حضور اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار شد.
برگزاری نشست کتاب‌خوان کتابخانه عمومی بقیه‌الله(عج) روستای هیو در استان البرز

به گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان البرز، نشست کتاب‌خوان ویژه کودک و نوجوان کتابخانه عمومی بقیه‌الله (عج) هیو با حضور جمعی از اعضای کودک و نوجوان این کتابخانه برگزار شد.

 در این نشست ۶ تن از اعضای کودک و نوجوان کتاب‌هایی که خوانده بودند را با حاضران به اشتراک گذاشتند؛ رادین سامانی پور کتاب «دوست مهربان کبوترها» اثر مجید ملامحمدی، متین شهرآشوب کتاب «مسافر هشتم» به قلم مژگان شیخی، امیررضا حسین خانی کتاب «آقای جرمی ماهیگیر» تألیف بئاتریکس پاتر، محمدامین معدن پیشه کتاب «توماس ادیسون» کاری از تی اس لی، متین کوهدار کتاب «چگونه بدن من کار می کند؟» اثر آلبرت بریل و ساینا قدسی کتاب «۱۰ قصه از امام رضا» تألیف مژگان شیخی، تجربه خواندن آثاری متنوع را با دوستان خود به اشتراک گذاشتند.

گفتنی است سلسله نشست‌های کتاب‌خوان باهدف بهره‌مندی علاقه‌مندان کتابخوانی و تمامی اقشار جامعه از کتاب در کتابخانه‌ها و مدارس برگزار می‌شود. در این جلسات کتابداران، نویسندگان، شخصیت‌های فرهنگی عضو کتابخانه، اعضای کتابخانه‌های عمومی و سایر علاقه‌مندان به معرفی کتاب‌های خوانده‌شده خود می‌پردازند.

در پایان این مراسم، لوح تقدیر و هدیه‌ای به ارائه‌دهندگان کتاب‌ها اهدا شد.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: