کد خبر: 35987
تاریخ انتشار: شنبه, 06 مرداد 1397 - 15:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

برگزاری نشست معرفی کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خوزستان

منبع : لیزنا
نشست معرفی کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف آشنایی با سیره امام رضا(ع) و بانو حضرت فاطمه معصومه (س) برگزار شد.
برگزاری نشست معرفی کتاب‌های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی در خوزستان

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی خوزستان، پروانه رضایی، مسئول کتابخانه عمومی موعود مسجدسلیمان از برگزاری نشست معرفی کتاب های هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی خبر داد.

مسئول کتابخانه عمومی موعود با اعلام این خبر گفت: در این نشست که با حضور جمعی از اعضای کتابخانه عمومی موعود برگزار شد، 5عنوان کتاب از منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی توسط اعضا معرفی شد.

وی افزود: این جشنواره به منظور ترویج سبک زندگی رضوی، ترویج فرهنگ مطالعه و آشنایی با زندگانی و سیره امام رضا(ع) در حال برگزاری است. یکی از بخش های پراستقبال جشنواره بخش کودک و نوجوان است که در مسابقات مکتوب و اینترنتی مشارکت بالای داشتند.

وی تصریح کرد:‌ همچنین علاقمندان می توانند پرسشنامه و فایل پی دی اف منابع هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی را از پایگاه اطلاع رسانی این جشنواره دریافت کنند.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: