کد خبر: 36099
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 10 مرداد 1397 - 12:00

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

پیوست فرهنگی منطقه آزاد موجب ارتقای شاخص‌های اقتصادی می شود

مدیرکل کتابخانه های عمومی گیلان در دیدار با مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی بر برگزاری باشکوه هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی با همکاری سازمان منطقه آزاد انزلی تاکید کرد.

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی گیلان، هادی نوری، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در دیدار با رضا مسرور، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی که با حضور معاونین و مسئولین دو مجموعه صورت پذیرفت با اشاره به همکاری های خوب و سازنده و تعامل گسترده کتابخانه ها و سازمان منطقه آزاد، بر لزوم گسترش این همکاری ها در قالب برگزاری برنامه های مشترک تاکید کرد.

نوری امضای تفاهم نامه همکاری مشترک، راه اندازی کتابخانه عمومی سیار و کتابخانه عمومی ولایت در این منطقه را از تجربه های موفق این همکاری دانست و گفت: اجرای این طرح ها موجب رضایتمندی مردم منطقه نیز شده است. پیوست فرهنگی منطقه آزاد موجب ارتقای شاخص های اقتصادی آن می شود.

وی همچنین به برگزاری هشتمین جشنواره کتابخوانی رضوی همزمان با سراسر کشور در گیلان نیز اشاره و اظهار کرد: استقبال گسترده مردم در دوره های گذشته جشنواره و نیز تعامل بسیار خوب دو مجموعه کتابخانه ها و منطقه آزاد انزلی، فرصت بسیار خوبی برای استفاده از این تجربه موفق در دوره جدید این جشنواره ملی بوجود آورده است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان گیلان در پایان از آمادگی مجموعه کتابخانه های عمومی برای برگزاری نخستین جشنواره کتاب کودک با دعوت از ناشرین، نویسندگان و چهره های فرهنگی برتر در حوزه کودک و نوجوان به میزبانی سازمان منطقه آزاد انزلی خبرداد.

مسرور: تامین زیرساخت های فرهنگی در منطقه آزاد انزلی از اهداف مهم سازمان است

رضا مسرور، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه ازاد انزلی نیز در این دیدار یکی از مهمترین اهداف سازمان را تامین زیرساخت های فرهنگی برای عموم مردم منطقه عنوان کرد.

مسرور توجه به پیوست فرهنگی طرح های ایجاد شده در محدوده منطقه آزاد انزلی با توجه به علایق مردم را از وظایف ذاتی سازمان برشمرد و راه اندازی نخستین کتابخانه عمومی سیار در محدوده این منطقه را با هدف رسیدن به چشم انداز توسعه همزمان فرهنگی و اقتصادی مجموعه دانست.

وی همچنین با اشاره به نگاه مثبت سازمان اقتصادی سازمان منطقه آزاد انزلی به مقوله گسترش فرهنگ کتاب و کتابخوانی از برگزاری برنامه های مشترک در قالب جشنواره های مختلف و ایجاد المانهای کتاب در این منطقه ابراز رضایت کرد.

مدیرعامل و رئیس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد انزلی در پایان آمادگی مجموعه خود برای میزبانی و هرگونه همکاری در برگزاری هشتمین جشنواره ملی کتابخوانی رضوی همچون دوره های گذشته را اعلام کرد.

گفتنی است؛ سازمان منطقه آزاد انزلی با همکاری اداره کل کتابخانه های عمومی استان گیلان پیش از این و در دوره های ششم و هفتم جشنواره ملی کتابخوانی رضوی، میزبانی مراسم اختتامیه و تجلیل از برگزیدگان این جشنواره را برعهده داشت.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: