کد خبر: 36329
تاریخ انتشار: شنبه, 20 مرداد 1397 - 16:41

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در جشن روزنامه کرانه

منبع : لیزنا
مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران در جشن روزنامه کرانه، رسانه ها را به مطالبه گری از مردم و مسئولین در زمینه کتابخوانی دعوت کرد.
حضور مدیرکل کتابخانه‌های عمومی مازندران در جشن روزنامه کرانه

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی مازندران، آرزو ولیپور در جشنی که برای تبدیل هفته نامه کرانه به روزنامه، برگزار شد، در جمع مسئولین و خبرنگاران اظهار داشت: رسانه ها باید زبان گویای حقیقت و حقانیت باشند و در مطالبه گری از هیچ تلاشی فروگذار نکنند.

وی افزود: پویایی و نشاط رسانه های مکتوب و مجازی استان، این قدرت را دارد که نشاط را به همه رده های مدیریتی استان بسط دهد و تحرکی ستودنی در عرصه اقتصاد، فرهنگ و سیاست ایجاد کند.

ولیپور با بیان اینکه قدرت یک رسانه به میزان نفوذ آن رسانه در میان مردم وابسته است، بیان داشت: اگر رسانه با پشتوانه گفتمان اصیل انقلاب اسلامی حرکت کند و در جایگاه دفاع از ارزش ها و حقوق مردم ایستادگی داشته باشد، مردم به آن اقبال نشان می دهند و آن رسانه موفق خواهد بود.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران تصریح کرد: شرط نشاط و ذکاوت رسانه ای این است که خاستگاه هر مطالبه ای مشخص باشد و در مسائل فرهنگی علاوه بر پیگیری جدی از مسئولین و مطالبه دقیق عملکرد هوشمندانه در سیاست گذاری های فرهنگی، باید از مردم هم مطالبه داشت و آنها را به سمت جریان سازی های فرهنگی هدایت و ترغیب کرد.

وی تاکید کرد: رسانه ها مطالبه گری از مردم و مسئولین در زمینه کتابخوانی را جدی بگیرند؛ رغبت مردم به بهره مندی از سیاست های ترویج کتابخوانی و همچنین نقش خانواده ها در افزایش سرانه مطالعه بسیار مهم است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: