کد خبر: 36692
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 07 شهریور 1397 - 11:33

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کتابخانه های عمومی

افتتاح کتابخانه خیام در روستای حاضرمیل دهلران در ایلام

منبع : لیزنا
همزمان با هفته دولت کتابخانه روستایی خیام در روستای حاضرمیل شهرستان دهلران افتتاح شد.
افتتاح کتابخانه خیام در روستای حاضرمیل دهلران در ایلام

به گزارش لیزنا بر اساس اعلام روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان ایلام، همزمان با هفته دولت و طی مراسمی با حضور مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام، امام جمعه، فرماندار، شهردار دهلران و جمعی از مسئولین و مردم، کتابخانه عمومی خیام در روستای حاضرمیل شهرستان دهلران افتتاح شد.

در این مراسم محسن موسوی، امام جمعه دهلران با تبریک هفته دولت اظهار داشت: روستاهای بخش مرکزی با توجه به سوابق درخشانی که در دفاع مقدس دارند، شایسته بهترین خدمات هستند. افتتاح کتابخانه عمومی خیام، گامی اساسی در راستای توسعه فرهنگی بخش مرکزی شهرستان دهلران است.

همچنین مراد جلیلیان، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان ایلام در آیین افتتاح این کتابخانه ضمن گرامیداشت هفته دولت و خیر مقدم به حضار، بیان کرد: در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری در حوزه توسعه و تقویت زیرساختهای فرهنگی، نهاد کتابخانه های عمومی کشور نسبت به ایجاد کتابخانه های عمومی برای دسترسی آسان مردم به کتاب و مطالعه، تلاش می کند.

جلیلیان ضمن قدردانی از همدلی مردم و مسئولین در حل مشکلات، از خیر واگذار کننده ساختمان کتابخانه خیام حاضرمیل تقدیر و ابراز امیدواری کرد با توسعه فرهنگ وقف در استان شاهد حل بخشی از مشکلات مردم و جامعه باشیم.

در ادامه حسینعلی موسوی، فرماندار شهرستان دهلران اظهار داشت: در راستای توجه به عمران و آبادی روستاهای بخش مرکزی اقدامات خوبی انجام شده و تلاش می کنیم با برنامه ریزی سایر مشکلات را نیز مرتفع کنیم.

موسوی افزود: همزمان با دومین روز از هفته دولت، پنج طرح عمرانی، خدماتی، تولیدی و گردشگری در بخش مرکزی دهلران با اعتباری بالغ بر ۲۲ میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است.

شایان ذکر است، کتابخانه عمومی خیام در زمینی به مساحت ۳۰۵ مترمربع، با زیربنای ۱۱۰ مترمربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و پانصد میلیون ریال، خیرساز بوده و با ۳ هزار جلد کتاب به بخش‌های کودک، نشریات، مخزن، مرجع و همچنین به اینترنت مجهز است.

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: