کد خبر: 39718
تاریخ انتشار: چهارشنبه, 01 خرداد 1398 - 15:27

داخلی

»

اخبار کتاب

پایان خرداد ماه؛ آخرین فرصت برای ارسال اعتراضات ناشران

منبع : روابط عمومی معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
نخستین جلسه هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران در سی و دومین نمایشگاه بین‎المللی کتاب تهران برگزار شد.
  پایان خرداد ماه؛ آخرین فرصت برای ارسال اعتراضات ناشران

به گزارش لیزنا، نخستین جلسه هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران روز چهارشنبه (31 اردیبهشت ماه) با حضور نیکنام حسینی پور، هومان حسن پور، محمد کاظم شمس، احمد کمالی‌نژاد، حامد سهرابی، حجت‌الاسلام علیرضا سبحانی‌نسب و نادر قدیانی در معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد.

بر اساس مصوبه این جلسه، ناشرانی که نسبت به آرای صادر شده در نمایشگاه کتاب تهران اعتراض دارند، می‌توانند تا پایان خرداد ماه نسبت به ارایه مدارک و مستندات به دبیرخانه هیئت تجدید نظر مراجعه کنند.  

در سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران تعداد 191 رای برای ناشران متخلف صادر شد که این آمار نسبت به سال گذشته کاهش پیدا کرده است. تاکنون 40 ناشر اعتراضات خود را به هیئت تجدید نظر سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران ارسال کرده‌اند.

ناشران متخلف در صورتی که نسبت به آرای صادر شده اعتراض دارند، می‌توانند با به همراه داشتن مستندات و مدارک مربوطه به دبیرخانه هیئت تجدید نظر به نشانی خیابان انقلاب اسلامی، بین فلسطین و برادران مظفر جنوبی، پلاک۱۰۸۰، طبقه دوم، دبیرخانه هیئت تجدید نظر رسیدگی به تخلفات ناشران مراجعه کنند.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: