کد خبر: 23509
تاریخ انتشار: دوشنبه, 23 فروردين 1395 - 12:32

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

طراحی دکور میهمان ویژه نمایشگاه به پایان رسید

شهرام نیا، قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از پایان یافتن طراحی دکور غرفه روسیه خبر داد.
طراحی دکور میهمان ویژه نمایشگاه به پایان رسید

 

به گزارش لیزنا، قائم مقام و معاون اجرایی بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران درباره فعالیت های میهمان ویژه نمایشگاه کتاب تهران گفت: کار طراحی دکور غرفه روسیه به پایان رسیده است و برنامه میهمان ویژه در نمایشگاه به زودی اعلام خواهد شد. 

 

امیرمسعود شهرام نیا درباره فعالیت های مهمان ویژه بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران در شهر آفتاب، گفت: کار طراحی دکور میهمان ویژه به پایان رسیده است و طی دو هفته آینده برنامه های نویسندگان و مقامات ارشد نیز اعلام می شود.

 

شهرام نیا هزینه های مهمان ویژه در نمایشگاه 29 کتاب تهران را برعهده خود این کشور دانست و گفت: متراژ بالا و جایگاه ویژه برای روسیه از تسهیلات ارائه شده به این کشور است و همکاری های فراوانی برای حضور آبرومندانه میهمان ویژه در نمایشگاه انجام شده است.

 

گفتنی است بیست و نهمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران از 15 تا 25 اردیبهشت در مجموعه نمایشگاهی شهرآفتاب برگزار می شود. مجموعه شهر آفتاب در اتوبان خلیج فارس، رو به روی حرم مطهر امام خمینی (ره) قرار دارد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: