کد خبر: 4806
تاریخ انتشار: سه شنبه, 06 ارديبهشت 1390 - 15:51

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

42 ايستگاه اطلاع‌رساني در نمايشگاه 24

داريوش مطلبي،‌ مسوول اطلاع‌ رساني بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران از اطلاع‌رساني گسترده درباره ناشران و كتاب‌هاي موجود در نمايشگاه كتاب تهران در 42 ايستگاه خبر داد و افزود: در اين دوره براي نخستين بار اطلا‌ع‌رساني تلفني نيز به علاقه‌مندان كتاب انجام مي‌شود.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا ، مطلبي گفت: در این دوره بخش اطلاع‌رساني را بر اساس روال سال گذشته در سه بخش پيش‌بيني كرده‌ايم.

وي ادامه داد: بخش ايستگاه‌هاي محيطي وظيفه توزيع نقشه و راهنمايي مراجعان را به بخش‌هاي ديگر نمايشگاه ير عهده دارند. شمار این ایستگاه‌ها در اين دوره از 12 به 13 ايستگاه افزايش يافته است.

مطلبي تصريح كرد: امسال در جانمايي‌ها نيز تغيير داشته‌ايم تا خدمات بيشتري را به علا‌قمندان كتاب ارائه دهيم.

وي با اشاره به استقرار 23 ايستگاه در سالن‌هاي مختلف نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران تصريح كرد: در اين ايستگاه‌ها اطلاع‌رسانی لازم درباره محل غرفه‌هاي ناشران نيز به مراجعان ارائه خواهد شد.

به گفته وي تعداد اين ايستگاه‌ها در دوره‌ گذشته 17 ايستگاه بوده است.

مطلبی همچنين با بيان اين كه 6 ايستگاه بزرگ نيز در نمايشگاه اطلاعات گسترده كتاب‌ها و ناشران را به علاقه‌مندان ارائه مي‌كنند، افزود: در مجموع امسال 200 نفر از نیروهای این بخش در 42 ايستگاه به اطلاع‌رساني مطلوب خواهند پرداخت.

وي به راه‌اندازي بخش تلفني اطلاع‌رسانی براي نخستين بار در نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران اشاره كرد و گفت: اين بخش در ده خط آماده اطلاع‌رساني كامل درباره بخش‌هاي مختلف نمايشگاه به علاقه‌منداني است كه از خارج نمايشگاه تماس مي‌گيرند و مكملي براي بخش محيطي ما خواهد بود.

بيست و چهارمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران 14 تا 24 ارديبهشت در مصلاي امام خميني(ره) برگزار مي‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: