کد خبر: 4958
تاریخ انتشار: پنج شنبه, 15 ارديبهشت 1390 - 15:21

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

ثبت نام 110 هزار دانشجو برای دریافت کارت خرید کتاب، سایت بسته شد

معاون اجرایی بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران با اعلام پایان ثبت نام دانشجویان برای دریافت کارت الکترونیک خرید کتاب از نمایشگاه، از ثبت نام 110 هزار نفر در سامانه مذکور خبر داد.  

 

به گزارش لیزنا به نقل از مهر ، حمید قبادی با ابراز خرسندی از استقبال خوب بازدیدکنندگان از نمایشگاه، ارزیابی خود را از نخستین روز آن اینگونه بیان کرد: تمام بخش‌های نمایشگاه بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، خدمات خود را ارائه کردند.

وی همچنین با تائید برخی نواقص از جمله تاخیر در تحویل دستگاه‌های کارتخوان به غرفه‌داران، درباره دلیل آن گفت: با توجه به اینکه این دستگاه‌ها به روابط مالی ناشر با بانک مربوط می‌شود، الزاماً باید تحویل شخص مدیرمسئول غرفه شود و چون برخی دوستان حضور نداشتند، خلل اندکی در این کار ایجاد شد.

معاون اجرایی نمایشگاه کتاب تهران، همچنین ضمن تقدیر ازعملکرد پلیس راهور در روز نخست نمایشگاه افزود: مسئولان اورژانس و آتش نشانی هم در محل‌های خود مستقر بودند و هیچ حادثه خاصی گزارش نشده است.

قبادی درباره اختلال فنی که در ثبت نام دانشجویان متقاضی دریافت کارت‌های الکترونیک خرید کتاب صورت گرفت، گفت: ما از قبل هم دو پیش بینی کرده بودیم که یا بعد از تکمیل ظرفیت و یا بعد از اتمام مهلت ثبت نام، سایت بسته شود.

وی ادامه داد: هر دوی این اتفاق‌ها افتاد؛ یعنی هم 110 هزار نفر از دانشجویان ثبت نام کردند و هم مهلت ثبت نام تمام شد و طبیعی است در این صورت سایت بسته می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: