کد خبر: 8285
تاریخ انتشار: شنبه, 09 ارديبهشت 1391 - 13:18

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

دریافت اخبار نمایشگاه کتاب بر پیام‌ نمای شبکه دو سيما

اطلاعات کامل ناشران، حواشی و اخبار مربوط به حضور شخصیت ‌ها و مسئولان کشور در بيست و پنجمين نمايشگاه بين‌المللي كتاب تهران بر پیام‌ نمای شبکه دو سيما قابل دسترسی است.

به گزارش لیزنا به نقل از ایبنا، پیام ‌نمای شبکه دو سیما برای تسهیل در روند اطلاع‌رسانی به مخاطبان نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران مجله ویژه اخبار و رویدادهای نمایشگاه را در صفحات خود قرار می‌دهد.

در پیام‌ نمای شبکه دو سیما همچون دوره‌های گذشته، اخبار و گزارش‌ها از نمایشگاه کتاب تهران و اطلاعات کامل ناشران داخلی و خارجی با هدف رفع مشکلات اساسی مراجعه ‌کنندگان نمایشگاه کتاب و عدم آگاهی آن‌ها از نشانی و محل دقیق غرفه ناشران بر پیام‌نما قرار می‌گیرد. 

همچنین، علاوه بر ارائه اطلاعات کامل ناشران، اخبار، حواشی و اخبار مربوط به حضور شخصیت‌ها و مسئولان کشور در نمایشگاه کتاب امسال نیز قابل دسترسی است. 

«رادیو نمایشگاه کتاب تهران» راه‌اندازی می‌شود
«رادیو نمایشگاه کتاب تهران» برای نخستین بار با هماهنگی سازمان صدا و سیما در راستای اطلاع ‌رسانی اخبار نمایشگاه کتاب در محل مصلای امام خمینی (ره) راه‌اندازی می‌شود. 

برای نخستین بار در تاریخ دوره‌های برگزاری نمایشگاه کتاب، رادیوی ویژه این رویداد بزرگ فرهنگی در محل برگزاری نمایشگاه راه‌ اندازی می‌شود. 

رادیو نمایشگاه با هماهنگی سازمان صدا و سیما، در روزهای برگزاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بر موج FM، با هدف اطلاع‌ رسانی اخبار و اطلاعات نمایشگاه قابل دریافت است.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: