کد خبر: 8349
تاریخ انتشار: سه شنبه, 12 ارديبهشت 1391 - 14:28

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

نمایشگاه کتاب

حضور مرکز نشر دانشگاهی در بیست و­پنجمین نمایشگاه بین­ المللی کتاب

مرکز نشر دانشگاهی با بیش از 1200 عنوان کتاب در بیست و­پنجمین نمایشگاه بین­المللی کتاب حضور خواهد یافت.

به گزارش لیزنا  روابط عمومی و مرکز نشر دانشگاهی اعلام کرد: این مرکز به عنوان یکی از ناشران برگزیدۀ کتابهای دانشگاهی، با 31 سال سابقۀ درخشان در حوزۀ نشر کتابهای دانشگاهی، با 1200 عنوان کتاب و ارائۀ بیش از 100 عنوان کتاب جدید، امسال نیز در نمایشگاه بین ­المللی کتاب حضور فعال خواهد داشت.

این مرکز به عنوان یکی از واحدهای وابسته به وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت خود­گردان و بدون اتکا به بودجۀ دولتی تاکنون، توانسته است در بیشتر حوزه­ های دانشگاهی به چاپ و نشر کتابهایی ارزنده­ اقدام کند و موفق به کسب افتخاراتی چون ناشر برگزیده، کتاب سال، کتاب برتر دانشگاهی، کتاب فصل و .... شده است. 

مرکز نشر دانشگاهی همۀ کتابهای خود را در هشت حوزۀ علوم اجتماعی، علوم انسانی، علوم پایه، فنی و مهندسی، کشاورزی، محیط زیست و منابع طبیعی، معماری و هنر، علوم زیستی و پزشکی و زبان‌‌شناسی، فرهنگها، واژگانها و واژه‌نامه‌ها با در نظرگرفتن 10 درصد تخفیف، در سالن 15 ناشران دانشگاهی، راهرو 2، غرفه شمارۀ 13،  به علاقه‌مندان عرضه خواهد کرد.

گفتنی است بیست و پنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با پیام «ربع قرن جهاد فرهنگی»از 13 تا 23 اردیبهشت 1391‌ در مصلی بزرگ امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: