کد خبر: 2896
تاریخ انتشار: شنبه, 06 شهریور 1389 - 17:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

گزارش

بازدید پرفسور فتاحی از مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری

دکتر فتاحی با رییس گروه طراحی و عملیات سیستمها، که نرم افزار بزرگ RECEST را مدیریت نموده و این نرم افزار را به خصیصه ها و ویژگی های لازم و متناسب با نیازهای اعضای هیات علمی و شاغلان تحقیقاتی، فراهم کرده است، مذاکره نمود.

به گزارش پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، پروفسور دکتر رحمت الله فتاحی که از ایشان به عنوان عضو کمیته علمی همایش ملی «دانش و امنیت» جهت شرکت در نشست شورای اجرایی در مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری دعوت به عمل آمده بود؛ با پروفسور دکتر مهراد، معاونان و روسای گروههای پژوهشی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم  وفناوری ملاقات نمود.

نجمه حمیدی فرد، رییس ادره روابط عمومی و دفتر همکاری های مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، با اعلام این خبر به پایگاه خبری کتابداری و اطلاع رسانی ایران (لیزنا)، گفت: در این ملاقات رییس مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم  و فناوری ضمن خوش آمد گویی به پرفسور دکتر رحمت الله فتاحی از ایشان به عنوان یک شخصیت برجسته رشته کتابدرای و اطلاع رسانی نام برد و تاثیر پروفسور فتاحی در این رشته را کم نظیر توصیف نمود. سپس دکتر مهراد اطلاعات جامعی از روند رو به توسعه برنامه ها و خدمات اطلاع رسانی مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم  وفناوری ارائه و اظهار داشت که مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم  و فناوری و پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) به ساختمان جدید منتقل خواهند شد.

در این ملاقات پروفسور فتاحی از ظرفیت و قابلیت های مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم  وفناوری پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) تمجید کرد و تاسیس این مراکز در ایران را مکمل خدمات سایر واحدهای کتابداری و اطلاع رسانی عنوان نمود و در عین حال به پاره ای از برنامه های منحصر به فرد این موسسات اشاره کرد و از آنها به عنوان نقطه عطفی در تاریخ کتابداری و اطلاع رسانی ایران یاد کرد.

به گفته حمیدی فرد رییس ادره روابط عمومی و دفتر همکاری های مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم و فناوری، پروفسور فتاحی در برنامه جدید مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم  وفناوری در بخش رابط های کاربر اعلام همکاری نموده و با رییس گروه طراحی و عملیات سیستمها، (که نرم افزار بزرگ RECEST را مدیزیت نموده و این نرم افزار را به خصیصه ها و ویژگی های لازم و مورد نظر اعضای هیات علمی و شاغلان تحقیقاتی و متناسب با نیازهای مرکز منطقه ای اطلاع رسانی علوم  وفناوری، در طول مدت 22 ماه و به همراه تیمی مرکب از کتابداران و مهندسان کامپیوتر تحت نظارت کلی پروفسور مهراد فراهم آورده است)، مذاکره نمود.

اطلاعات تکمیلي  در مورد نرم افزار RECEST متعاقبا از طریق پایگاه خبری لیزنا اعلام خواهد شد.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: