کد خبر: 3845
تاریخ انتشار: سه شنبه, 30 آذر 1389 - 13:25

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

همایش

همایش سرویسهای فرا کتابخانه ای

 برگزار شد

به گزارش لیزنا، شرکت نرم افزار و سخت افزار ایران (نوسا) به عنوان یکی از شرکتهای پیشرو در تولید سیستمهای اطلاع رسانی و اتوماسیون مراکز اسناد و کتابخانه ها، با هدف معرفی آخرین دستاوردهای خود اقدام به برگزاری همایش با عناوین "همایش سراسری سیمرغ" نموده است

معرفی سرویسهای فراکتابخانه ای، معرفی نرم افزار جدید امانات مخصوص مدارس، مساجد و شعبه های کتابخانه های بزرگ، معرفی مرورگر جدید منابع دیجیتال نوسا، معرفی امکانات جدید نرم افزار کتابخانه دیجیتال ، معرفی و عرضه نسخه اول پورتال سیمرغ و مروری بر کارکرد فن آوری RFID در کتابخانه ها  محورهای برگزاری این همایش را تشکیل می دهد.

همایش سراسری سیمرغ یکشنبه 19 دی 1389 ساعت 8 الی 12:30 برگزار خواهد شد.

مكان برگزاري همایش، سالن خواجه نصیر مرکز همایش‌های بین‌المللی صدا و سیما واقع در تهران بزرگراه شهید چمران، نرسیده به هتل استقلال، ورودی شمالی سازمان صدا و سیما است.

شایان ذکر است که شرکت در همایش به صورت رایگان است و علاقمندان می توانند از تاریخ 14 آذر 1389 لغایت 5 دی 1389 از طریق سایت نوسا به آدرس www.nosa.com در همایش ثبت نام کنند .

گزارش همایش را اینجا بخوانید.

برچسب ها :
خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: