کد خبر: 40358
تاریخ انتشار: دوشنبه, 13 آبان 1398 - 10:34

داخلی

»

مطالب کتابداری

»

کارگاه

برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع «آینده پژوهی» همزمان با پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات

منبع : لیزنا
 کارگاه‌هایی با موضوع «آینده پژوهی» در ارتباط با موضوع اصلی پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات در آستانه برگزاری این کنگره برگرار می شود.
برگزاری کارگاه‌هایی با موضوع «آینده پژوهی» همزمان با پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات

 به گزارش لیزنا، دکتر میترا صمیعی، مسئول کمیته آمورش انجمن کتابداری و اطلاع رسانی ایران و دبیر چهارمین جوایز ملی انجمن در نشست خبری پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات که روز یکشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۸ برگزار شد، با اعلام این خبر گفت: دو کارگاه با موضوع «آینده پژوهی» در روز قبل و بعد از برگزاری پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات برگزار می شود.

وی گفت: اولین کارگاه در روز 28 آبان ماه با موضوع «آینده پژوهی در علم اطلاعات و دانش شناسی» با تدریس دکتر رضا ملکی، عضو هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می شود.

صمیعی ادامه داد: دومین کارگاه در روز 1 آذر ماه و بعد از برگزاری  کنگره با موضوع «آینده نگاری رشته علم اطلاعات و دانش شناسی در ایران» با تدریس دکتر عباس حیدری، مدیر گروه آینده پژوهی مرکز تحقیقات سیاست علمی کشور برگزار خواهد شد.

دبیر نشست آموزش علم اطلاعات و دانش شناسی در کنگره گفت: این  کارگاه‌ها در اندیشگاه  کتابخانه ملی برگزار می شود و حضور علاقمندان در هر دو کارگاه آزاد است.

لارم به یاد آوری است، پنجمین کنگره متخصصان علوم اطلاعات روزهای 29 و 30 آبان 1398 برگزار می‌شود.

 

خواهشمند است جهت تسهیل ارتباط خود با لیزنا، در هنگام ارسال پیام نکات ذیل را در نظر داشته باشید:
۱. از توهین به افراد، قومیت‌ها و نژاد‌ها خودداری کرده و از تمسخر دیگران بپرهیزید و از اتهام‌زنی به دیگران خودداری نمائید.
۲.از آنجا که پیام‌ها با نام شما منتشر خواهد شد، بهتر است با ارسال نام واقعی و ایمیل خود لیزنا را در شکل دهی بهتر بحث یاری نمایید.
۳. از به کار بردن نام افراد (حقیقی یا حقوقی)، سازمان‌ها، نهادهای عمومی و خصوصی خودداری فرمائید.
۴. از ارسال پیام های تکراری که دیگر مخاطبان آن را ارسال کرده اند خودداری نمائید.
۵. حتی الامکان از ارسال مطالب با زبانی غیر از فارسی خودداری نمائید.
نام:
ایمیل:
* نظر: